AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Får man noe "kontroll" over den etter hvert? Det er jo en refleks så kontroll er feil ord, men kommer den til å slutte å komme helt i utide? Babyen min er fem uker gammel og jeg har for det meste sluttet å lekke nå, men lekker litt når jeg kjenner utdrivningsrefleksen er i gang. Som regel kommer den når jeg ammer eller pumper, men det skjer to-tre ganger daglig at den kommer utenom også. Er det mulig å kun få utdrivning på et bryst om gangen, og kun under amming/pumping? Anonymkode: bd789...b91
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Skrevet 8. mai 2022 Jeg fikk i alle fall aldri "kontroll" på min, den kom ut på begge bryst hver gang jeg ammet eller pumpet. (Anbefaler melkeoppsamler på andre brystet.) Min satte ikke igang uten bryststimulering, da. Anonymkode: 1311f...49e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Det heter jo "refleks", som er betegnelse på noe man ikke har kontroll over.. så tenker nei. Anonymkode: 48fab...d88
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Det roet seg litt etter 3 mnd, og ved 6 mnd var det ikke noe problem lengre. Anonymkode: 31ffd...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå