Nowayback Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #41 Skrevet 10. mai 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Noen har medfødt genfeil og det får man ikke gjort noe med, men takk for oppmuntring likvel. Bare send PM om du vil slå av en prat🙂
Gjest Ghostface Skrevet 10. mai 2022 #42 Skrevet 10. mai 2022 Pappadrømmen skrev (12 minutter siden): Bare send PM om du vil slå av en prat🙂 Takk. Det går bra. Godt at det er noen ordentlige mennesker her inne.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #43 Skrevet 10. mai 2022 On 5/9/2022 at 5:15 PM, AnonymBruker said: Alle aldre ja, alle størrelser nei. Har du en BMI over 24 er du fleskete og ekkel. Anonymkode: 6efa7...2eb Jajaja. Alle de her er altså fleskete og ekle: Hun her har en bmi på 28: Hvor fucka opp er du egentlig? Anonymkode: f7769...0f0 3
FrøkenFri Skrevet 10. mai 2022 #44 Skrevet 10. mai 2022 Ghostface skrev (2 timer siden): Ikke denne dama. Har alltid fått høre at jeg er stygg. Det er du nok helt sikkert ikke 😊 1
Gjest Ghostface Skrevet 10. mai 2022 #45 Skrevet 10. mai 2022 FrøkenFri skrev (13 minutter siden): Det er du nok helt sikkert ikke 😊 Takk. Godt å vite at ikke alle er slemme.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #46 Skrevet 10. mai 2022 Alle former er kanskje litt å ta i. Når kvinnfolk leser det så tror de at fedme kan være sexy. Nei, kroppsfasong er en ting og kan man jo ikke endre. Men en sunnere livsstil og litt trening, pluss at man pynter seg litt etter alderen og tilpasser det til naturlig aldring er helt innafor. Det jeg ikke forstår er hvorfor kvinner ikke forstår at personligheten deres er det som kan gjøre at de går fra å være stygge til attraktive. Og nei, dere er ikke feminine fordi dere tror strikking gjør dere til kvinner når resten av personligheten rett og slett er en wannabe kopi av en mann Anonymkode: ecfac...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #47 Skrevet 10. mai 2022 Det kan ikke benektes at det finnes en universell formell på hva som gjør personer attraktiv. Mye av det som spiller inn er ansikt, kroppsfasong, hår, øyne, symmetri, personlighet, osv. Men det er ulikt hvordan de ulike elementene blir vektlagt, og dette blir gjenspeilet i mange tråder. Noen liker superslanke damer, andre liker brunetter, noen liker litt dem litt fyldige, noen liker de feite, og noen liker det meste. Så sånn sett skulle det finnes noen for alle der ute. Men de som scorer best på de universelle skjønnhetstrekkene får velge først, så blir utvalget dårligere på de som scorer mindre. Og i enkelte tilfeller så forelsker Mr/Ms. Perfect seg i Mr/Ms. ugly, og dette med grunnlag i at han/henne har verdsatt ett eller flere elementer langt over de andre. Jeg kan kun snakke for meg selv, jeg finner som regel noe attraktivt med alle damer. Nesten alle har et eller annet personlighetstrekk eller noe med kroppen som er attraktivt. Selv ser jeg over gjennomsnittet bra ut og har alltid hatt godt drag på damene. Men jeg blir uansett betatt av ulike typer damer, den slanke, den fyldige, den søte, den smarte, den empatiske, den koslige, den morsomme. Det jeg ikke skrev her var den sexy, og det er akkurat for at sexy er noe udefinerbart og er ofte en kombinasjon av flere element. De som jeg oppfatter som sexy, de har vekket noe i meg som jeg liker, og har lyst til å ha mer av. Når jeg ser på bilder av damer så synes jeg alltid at det er litt kjedelig med de som er helt perfekte, tenner mer på de som har noe mer naturlig over seg, og sånn kan noen valker bli sexy, samme om kanskje tennene ikke sitter helt perfekt, noen cellulitter kan bli sjarmerende osv. Men det jeg vet at jeg ubevisst tenner mest på er hofte midje ratio, og den er uavhengig av vekt så lenge ratioen er riktig. Dette er bare som en magnet på meg, og noe som jeg tror evulusjonen har programmert meg til å like over alt annet. Når jeg ser den perfekte hofte midje ratio så er det noe som kortslutter oppi hodet og får meg til å undertrykke alle de andre elementene. Anonymkode: 70920...5cc 1
Gjest Drigo Skrevet 10. mai 2022 #48 Skrevet 10. mai 2022 Som ungdom kunne jeg synes at voksne damer som holdt seg godt, smilte var fine og attraktive å se på. Nå som jeg har fulgt min kone i over 30 år, har jeg syntes at hvert alderstrinn har vært en spennende reise. Nå som hun har bikket over midten av femtiårene synes jeg fremdeles - om ikke mere, at hun er tiltrekkende og sexy. Hun holder seg godt, kler seg bra og har vakker en utstråling. Dessuten er hun deilig å elske med.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #49 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 21.07): Anonymkode: f7769...0f0 Hun her har helt perfekte former. Kvinner kan fint være lubne/litt overvektige og likevel være vanvittig tiltrekkende. Er også en yngre mann som liker damene eldre enn meg selv. Anonymkode: 0f6ec...6b6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå