AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #21 Skrevet 9. mai 2022 Menn er like forskjellige som oss kvinner, antar jeg. Noen tenner på ungdom, glatt skjønnhet og fruktbarhet. Andre har en bredere smak, og tenner sikkert også på erfaring, sjarm, modenhet. Jeg for min del synes menn kan være attraktive god opp i alder (kanskje grensen går rundt 70år?) Selv er jeg under 40 år. For min del er menn som er yngre enn meg (og ihvertfall de som er under 30 år) heeelt uaktuelle. Men det er jo ikke uvanlig at kvinner i slutten av 30-åra kan synes at menn på 25 år er heite, selv om jeg ikke kan fatte hvorfor. Smaken varierer betydelig, hos begge kjønn. Anonymkode: bf721...536 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #22 Skrevet 9. mai 2022 Pappadrømmen skrev (På 8.5.2022 den 0.01): Jeg syns det er altfor mye drittslenging her rundt kvinnekroppen. At man er nedadgående fra fylte 25 (!), og at ingen vil ha overvektige damer. Veldig trist å lese slike holdninger. Vil bare si at slike holdninger ikke er representativt for alle menn. Personlig syns jeg kvinner har noe universelt tiltrekkende ved seg, selv om jeg selvfølgelig ikke tenner på alle damer. Men det er ikke alder eller kroppsvekt som avgjør det. Selv er jeg 35 og jeg kan tenne like mye på ei dame som er i 50-åra som ei i 20-åra. Det er ikke slik at strammere og yngre hud= kåtere. Jeg syns aldringstegn kan være veldig hot, og jeg kan tenne mer på en overvektig dame på 50+ enn ei slank ung kvinne på 25. Seksuelt sett har jeg kanskje en alderfetish oppover i alder, men jeg tenner ikke på alder utelukkende. Det skal jo selvfølgelig mer til. Hadde det ikke vært for at jeg ønsker barn, så kunne jeg vært i et forhold med damer på 15 + år eldre enn meg. Det fins mange flotte damer på 50 pluss, og den hotteste fantasien jeg har er ei dame som har fylt 60. En eks-kollega ble i år 50 og jeg hadde et crush på henne da vi jobbet sammen (da var hun riktignok 45). Jeg "liker" alltid bildene hennes på facebook🤣 Jenter som er i slutten av tenåra er ofte fysisk flotte å se på, men umodenheten de ofte har er ikke så tennende. For meg handler tenning om mer enn bare det fysiske, men det virker som om damer får inntrykket av at menn kun tenker utseende. Det gjelder ikke alle. Ville egentlig bare få sagt det. Alle aldre ja, alle størrelser nei. Har du en BMI over 24 er du fleskete og ekkel. Anonymkode: 6efa7...2eb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #23 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det at DU (ts) har en evne til å synes en slapp 50-årig kropp gjør deg kåt betyr ikke at det er et faktum for alle. Jeg vil si du er mere avviket fra normalet. Du minner meg mest om de samme mannfolkene som stod på gjerdet og ropte og skrek om #metoo og skrev artikler om at "nå må menn skjerpe seg". Hvorfor gjorde de det? Jo, for å få oppmerksomhet fra kvinner, og bli ansett som "bedre menn". De aller fleste menn skjønner at man ikke forgriper seg på kvinner uten at man må skrive kronikk om det. Det virker som du har et behov for å signalisere det samme til kvinner her inne. At du er bedre mann som kan tenne på alle kvinner. Åpenbart fordi du vet at hovedvekten av damer her inne nettopp er eldre og uattraktive. Så du kan score noen billige poenger, men også sikkert fordi du selv ikke har hatt sjangs på de unge attraktive jentene. Så du havner litt i samme båt som damene her. For de resterende av oss så kommer vi fortsatt til å synes yngre attraktive jenter er å foretrekke kontra eldre forfallende kvinner. Uavhengig av hvor trist og lei seg folk her inne blir. Det å påpeke at attraktivitet er tett knyttet opp mot hvordan man ser ut er ikke å rakke ned på eldre damer. Det er et faktum. At man velger å ta seg så nær av det er problemet her. Aksepter heller alderen din. Det må vi alle gjøre. Om det er noen som blir rakket ned på her inne så kan du se på hvordan menn omtales over en lav sko her. Forskjellen er at det sitter ikke menn rundt omkring og får følelsene sine tråkket på av at noen sinte og bitre kvinner spyr ut galle på KG. Anonymkode: 8d53a...62b Nå blir jeg litt nysgjerrig på alderen din, for da jeg var 22, så jeg på menn over..27 som du ser på kvinner på 50 + (slappe og ekle). Nå som jeg er 50 +, har perspektivet mitt endra seg, ser nå på menn fra ca 45 til 55 som fine, mens de under 40 blir for umodne for meg. Synes det er trist hvis du selv er 45 + og tenker sånn. Anonymkode: 865b2...bb2 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #24 Skrevet 9. mai 2022 Pappadrømmen skrev (På 8.5.2022 den 0.01): Jeg syns det er altfor mye drittslenging her rundt kvinnekroppen. At man er nedadgående fra fylte 25 (!), og at ingen vil ha overvektige damer. Veldig trist å lese slike holdninger. Vil bare si at slike holdninger ikke er representativt for alle menn. Personlig syns jeg kvinner har noe universelt tiltrekkende ved seg, selv om jeg selvfølgelig ikke tenner på alle damer. Men det er ikke alder eller kroppsvekt som avgjør det. Selv er jeg 35 og jeg kan tenne like mye på ei dame som er i 50-åra som ei i 20-åra. Det er ikke slik at strammere og yngre hud= kåtere. Jeg syns aldringstegn kan være veldig hot, og jeg kan tenne mer på en overvektig dame på 50+ enn ei slank ung kvinne på 25. Seksuelt sett har jeg kanskje en alderfetish oppover i alder, men jeg tenner ikke på alder utelukkende. Det skal jo selvfølgelig mer til. Hadde det ikke vært for at jeg ønsker barn, så kunne jeg vært i et forhold med damer på 15 + år eldre enn meg. Det fins mange flotte damer på 50 pluss, og den hotteste fantasien jeg har er ei dame som har fylt 60. En eks-kollega ble i år 50 og jeg hadde et crush på henne da vi jobbet sammen (da var hun riktignok 45). Jeg "liker" alltid bildene hennes på facebook🤣 Jenter som er i slutten av tenåra er ofte fysisk flotte å se på, men umodenheten de ofte har er ikke så tennende. For meg handler tenning om mer enn bare det fysiske, men det virker som om damer får inntrykket av at menn kun tenker utseende. Det gjelder ikke alle. Ville egentlig bare få sagt det. Lol er 19 å di fineste damene jeg har sett har vært 30 sånn som Angelina Jolie hun var finest som 30. Anonymkode: 7b12c...c94
Gjest Ghostface Skrevet 9. mai 2022 #25 Skrevet 9. mai 2022 Jeg er snart førti og har aldri vært attraktiv.
Nowayback Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #26 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle aldre ja, alle størrelser nei. Har du en BMI over 24 er du fleskete og ekkel. Anonymkode: 6efa7...2eb Morsomt. Jeg har selv en BMI på 23.5 og jeg føler meg på mange måter altfor slank. 3
Nowayback Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #27 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare av ren nysgjerrighet: Siden du sier du ønsker barn, hva slags aldersgruppe anser du? Kunne du f.eks datet en kvinne som var et par år eldre enn deg eller synes du det er for mye? Anonymkode: 52bba...8ef Ser ikke problemet med et par år eldre, så fremt hun vil ha barn. Jeg vet ærlig talt ikke hva aldersspennet mitt på aktuelle kandidater for et forhold er. Tidlig i 20-åra er nok lite aktuelt. Kanskje fra 25 og oppover til slutten av 30-åra? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #28 Skrevet 9. mai 2022 Er generelt mye stygge kommentarer om noen som er eldre enn 30 her, uansett kjønn. Dessverre. Å snakke stygt om folk pga. alder er visst en av de siste diskriminerende handlingene som merkelig nok blir godtatt av de fleste. Ekkelt. Anonymkode: bc594...a88 6
Nowayback Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #29 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er generelt mye stygge kommentarer om noen som er eldre enn 30 her, uansett kjønn. Dessverre. Å snakke stygt om folk pga. alder er visst en av de siste diskriminerende handlingene som merkelig nok blir godtatt av de fleste. Ekkelt. Anonymkode: bc594...a88 Ja, jeg har lest om "meg selv" her inne som den 35-åringen jeg er- at jeg har hengeballer og seig sæd og at jeg er for gammel til å få barn. Så drittslengingen er ikke enveiskjørt, det skal sies. 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #30 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samme her. Enkelte er så heite, og "har det" bare langt opp i årene. Denne herlige erotiske sensuelle utstrålingen. Jeg vet f.eks. om ei som blir 80 i år (ser mer ut som 60), jeg hadde ikke stussa et øyeblikk hadde jeg fått sjansen der. Anonymkode: 05a3c...6d7 Godt sagt. Denne sensuelle utstrålingen er åpenbar når du er interessert selv. Det er som å være koblet på samme frekvens. Noen er fullverdige kvinner langt opp i høy alder. Anonymkode: a50e5...6af 2
Nowayback Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #31 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det at DU (ts) har en evne til å synes en slapp 50-årig kropp gjør deg kåt betyr ikke at det er et faktum for alle. Jeg vil si du er mere avviket fra normalet. Du minner meg mest om de samme mannfolkene som stod på gjerdet og ropte og skrek om #metoo og skrev artikler om at "nå må menn skjerpe seg". Hvorfor gjorde de det? Jo, for å få oppmerksomhet fra kvinner, og bli ansett som "bedre menn". De aller fleste menn skjønner at man ikke forgriper seg på kvinner uten at man må skrive kronikk om det. Det virker som du har et behov for å signalisere det samme til kvinner her inne. At du er bedre mann som kan tenne på alle kvinner. Åpenbart fordi du vet at hovedvekten av damer her inne nettopp er eldre og uattraktive. Så du kan score noen billige poenger, men også sikkert fordi du selv ikke har hatt sjangs på de unge attraktive jentene. Så du havner litt i samme båt som damene her. For de resterende av oss så kommer vi fortsatt til å synes yngre attraktive jenter er å foretrekke kontra eldre forfallende kvinner. Uavhengig av hvor trist og lei seg folk her inne blir. Det å påpeke at attraktivitet er tett knyttet opp mot hvordan man ser ut er ikke å rakke ned på eldre damer. Det er et faktum. At man velger å ta seg så nær av det er problemet her. Aksepter heller alderen din. Det må vi alle gjøre. Om det er noen som blir rakket ned på her inne så kan du se på hvordan menn omtales over en lav sko her. Forskjellen er at det sitter ikke menn rundt omkring og får følelsene sine tråkket på av at noen sinte og bitre kvinner spyr ut galle på KG. Anonymkode: 8d53a...62b Har ikke sagt det gjelder for alle menn. Når det gjelder hva du tenker om mine intensjoner med innlegget; couldn`t care less. Hva gjelder forfall; jeg er 35 og har selv begynt forfallet. Det har sikkert du også. Jeg ser tilbake på bilder da jeg var 22 og tenker "damn", så kjekk jeg var da! Stram hud, nydelig og fyldig hårmanke +++. Den ungdommelige fasaden er noe vi alle mister, fortere enn vi aner. Kvinner er for øvrig flinkere enn menn til å begrense forfallet, og holder seg bedre lengre. Kvinner på 50 og eldre får mye oppmerksomhet fra yngre menn, så man kan umulig si at det er et avvik å tenne på stor aldersforskjell oppover. Hvis vi snakker om forhold, er nok det mer uvanlig enn for sex. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts påberoper seg ikke å snakke for alle menn, ei heller flesteparten av menn. Det er det du som gjør. Og i tillegg mener du visst å ha en spesiell innsikt i den indre motivasjonen til andre menn også, i og med at du mener å vite den egentlige grunnen til at enkelte menn offentlig støtter me too. Hvorfor er det så viktig for deg å føle at du besitter 'sannheten' om alle menn? Tror du virkelig at 'alle' menn tenker, føler, tenner på det samme? Anonymkode: bcee6...e31 Godt sagt! 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #32 Skrevet 10. mai 2022 Så fin tråd! Hilsen godt voksen dame. Anonymkode: 788ea...d8a 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #33 Skrevet 10. mai 2022 Helt enig. Veldig fin tråd! Hilsen en annen godt voksen dame Anonymkode: 9e0b9...cd4 1 1
Gjest Ghostface Skrevet 10. mai 2022 #34 Skrevet 10. mai 2022 Ikke denne dama. Har alltid fått høre at jeg er stygg.
Nowayback Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #35 Skrevet 10. mai 2022 Ghostface skrev (13 minutter siden): Ikke denne dama. Har alltid fått høre at jeg er stygg. Det har du skrevet tidligere i tråden også. Du er altfor streng med deg selv. Kan det tenkes at negativitet og dårlig selvbilde er et større problem enn utseendet? Jeg har jo i denne tråden skrevet at jeg syns damer som ikke nødvendigvis er de flotteste rent billedlig, kan være attraktive. Jeg syns det er sexy med damer i 50-åra med både deres "kjerringmage", strekkmerker og appelsinhud. Er det så vanskelig å tro på? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #36 Skrevet 10. mai 2022 Er som regel white knights som sier at alderen ikke har noe å si. De damene som menn snur seg etter på gaten er av det yngre slaget (20-25) med slank og yppige former på rette plassene. Anonymkode: 9bba9...683 1
Nowayback Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #37 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er som regel white knights som sier at alderen ikke har noe å si. De damene som menn snur seg etter på gaten er av det yngre slaget (20-25) med slank og yppige former på rette plassene. Anonymkode: 9bba9...683 Ja, sikkert i stor grad, men jeg har heller ikke sagt noe annet. Jeg snur meg også etter dem, men det fins 25-åringer jeg ikke snur meg etter og det fins 55-åringer jeg snur meg etter. 1
Gjest Ghostface Skrevet 10. mai 2022 #38 Skrevet 10. mai 2022 Pappadrømmen skrev (34 minutter siden): Det har du skrevet tidligere i tråden også. Du er altfor streng med deg selv. Kan det tenkes at negativitet og dårlig selvbilde er et større problem enn utseendet? Jeg har jo i denne tråden skrevet at jeg syns damer som ikke nødvendigvis er de flotteste rent billedlig, kan være attraktive. Jeg syns det er sexy med damer i 50-åra med både deres "kjerringmage", strekkmerker og appelsinhud. Er det så vanskelig å tro på? Nei, men når man har hørt det så mange ganger av andre oppgjennom hele oppveksten, er det jo lett å tro på det. Liker ikke det jeg ser i speilet heller.
Nowayback Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #39 Skrevet 10. mai 2022 Ghostface skrev (41 minutter siden): Nei, men når man har hørt det så mange ganger av andre oppgjennom hele oppveksten, er det jo lett å tro på det. Liker ikke det jeg ser i speilet heller. Du er nok bedre enn du tror❤️
Gjest Ghostface Skrevet 10. mai 2022 #40 Skrevet 10. mai 2022 Pappadrømmen skrev (2 minutter siden): Du er nok bedre enn du tror❤️ Noen har medfødt genfeil og det får man ikke gjort noe med, men takk for oppmuntring likvel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå