Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 13
  • Hjerte 16
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pappadrømmen skrev (43 minutter siden):

Jeg syns det er altfor mye drittslenging her rundt kvinnekroppen. At man er nedadgående fra fylte 25 (!), og at ingen vil ha overvektige damer. Veldig trist å lese slike holdninger.

Vil bare si at slike holdninger ikke er representativt for alle menn. Personlig syns jeg kvinner har noe universelt tiltrekkende ved seg, selv om jeg selvfølgelig ikke tenner på alle damer. Men det er ikke alder eller kroppsvekt som avgjør det.

Selv er jeg 35 og jeg kan tenne like mye på ei dame som er i 50-åra som ei i 20-åra. Det er ikke slik at strammere og yngre hud= kåtere. Jeg syns aldringstegn kan være veldig hot, og jeg kan tenne mer på en overvektig dame på 50+ enn ei slank ung kvinne på 25. Seksuelt sett har jeg kanskje en alderfetish oppover i alder, men jeg tenner ikke på alder utelukkende. Det skal jo selvfølgelig mer til.

Hadde det ikke vært for at jeg ønsker barn, så kunne jeg vært i et forhold med damer på 15 + år eldre enn meg. Det fins mange flotte damer på 50 pluss, og den hotteste fantasien jeg har er ei dame som har fylt 60. En eks-kollega ble i år 50 og jeg hadde et crush på henne da vi jobbet sammen (da var hun riktignok 45). Jeg "liker" alltid bildene hennes på facebook🤣

Jenter som er i slutten av tenåra er ofte fysisk flotte å se på, men umodenheten de ofte har er ikke så tennende. For meg handler tenning om mer enn bare det fysiske, men det virker som om damer får inntrykket av at menn kun tenker utseende. Det gjelder ikke alle.

Ville egentlig bare få sagt det.

jeg liker sex med eldre og yngre. bare viktig at begge liker samme sex

AnonymBruker
Skrevet

Fint med en motvekt!😊 

Anonymkode: 684bc...50a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Eldre foran yngre any day.  Sexappeal og erotisk utstråling behøver ikke å ha noe med billedskjønnhet å gjøre.

Anonymkode: 05a3c...6d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det gjelder jo menn også.

Anonymkode: 0f6ec...6b6

Skrevet

Takk 💙 Trengte en slik en i dag

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at ihvertfall en mann her inne gidder å skrive dette. Man vet jo at det du skriver stemmer, men det er nesten alltid mennene som liker jenter og unge damer som roper høyest her inne, uten at andre menn motsier dem. Kan være frustrerende til tider. 

Anonymkode: eb09d...115

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Pappadrømmen skrev (20 timer siden):

Jeg syns det er altfor mye drittslenging her rundt kvinnekroppen. At man er nedadgående fra fylte 25 (!), og at ingen vil ha overvektige damer. Veldig trist å lese slike holdninger.

Vil bare si at slike holdninger ikke er representativt for alle menn. Personlig syns jeg kvinner har noe universelt tiltrekkende ved seg, selv om jeg selvfølgelig ikke tenner på alle damer. Men det er ikke alder eller kroppsvekt som avgjør det.

Selv er jeg 35 og jeg kan tenne like mye på ei dame som er i 50-åra som ei i 20-åra. Det er ikke slik at strammere og yngre hud= kåtere. Jeg syns aldringstegn kan være veldig hot, og jeg kan tenne mer på en overvektig dame på 50+ enn ei slank ung kvinne på 25. Seksuelt sett har jeg kanskje en alderfetish oppover i alder, men jeg tenner ikke på alder utelukkende. Det skal jo selvfølgelig mer til.

Hadde det ikke vært for at jeg ønsker barn, så kunne jeg vært i et forhold med damer på 15 + år eldre enn meg. Det fins mange flotte damer på 50 pluss, og den hotteste fantasien jeg har er ei dame som har fylt 60. En eks-kollega ble i år 50 og jeg hadde et crush på henne da vi jobbet sammen (da var hun riktignok 45). Jeg "liker" alltid bildene hennes på facebook🤣

Jenter som er i slutten av tenåra er ofte fysisk flotte å se på, men umodenheten de ofte har er ikke så tennende. For meg handler tenning om mer enn bare det fysiske, men det virker som om damer får inntrykket av at menn kun tenker utseende. Det gjelder ikke alle.

Du er sikkert velmenede, diine preferanser er nok ikke særlig representative. Det er svært få (åndsfriske) menn under 50, som foretrekker kvinner i 50-60-årene.

Anonymkode: 33c71...f9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk du mye cred fra hønsegården. Well played. 

Anonymkode: 723da...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er sikkert velmenede, diine preferanser er nok ikke særlig representative. Det er svært få (åndsfriske) menn under 50, som foretrekker kvinner i 50-60-årene.

Har ikke sagt foretrekker, men at de også fint kan tenne meg. For et forhold er det ikke aktuelt fordi jeg ønsker barn. Bortsett fra det hadde det ikke vært problem å være sammen med ei på 50.

Men nå postet jeg denne under seksualitet og først og fremst det som var fokuset. At jeg tenner på og drømmer om en dame på 60 har ingenting med at jeg ikke er åndsfrisk å gjøre. Jeg hadde valgt et eventyr med denne dama fremfor alle yngre damer akkurat nå.

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alle i den alderen som ser ut så som sin alder vet du.  Mange av dem kan fint konkurrere med mange 30-40 åringer.       Det har skjedd litt ila. de siste tiårene , man behøver ikke oppføre seg og se ut som en "tanta" selv om man er det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kan ikke ha særlig overbevisende argumenter når du må ty til en såpass lavpannet hersketeknikk som å tildele åndsfrisket/ikke åndsfriskhet.

Anonymkode: bcee6...e31

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig, TS! Og jeg tenner med hånden på hjertet på alt mulig av mannfolk, alltid gjort det. Alle kroppsformer og alle etnisiteter. Det er oppriktig talt personlighet som har alt å si hos meg. Nå har jeg jo giftet meg så "jakten" er over for min del. Fant en fantastisk flott, god og omtenksom kar. At han er lavere enn meg (1.66) og skallet hadde utrolig lite å si for min del. Han er perfekt på alle måter🥰

Anonymkode: ab5c6...954

Skrevet
Pappadrømmen skrev (På 8.5.2022 den 0.01):

Det jeg opplever som nedrakking er kvinner selv som rakker ned og noen få guttunger. Ellers har jeg ikke mye til det akkurat. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at DU (ts) har en evne til å synes en slapp 50-årig kropp gjør deg kåt betyr ikke at det er et faktum for alle. Jeg vil si du er mere avviket fra normalet. Du minner meg mest om de samme mannfolkene som stod på gjerdet og ropte og skrek om #metoo og skrev artikler om at "nå må menn skjerpe seg". Hvorfor gjorde de det? Jo, for å få oppmerksomhet fra kvinner, og bli ansett som "bedre menn". De aller fleste menn skjønner at man ikke forgriper seg på kvinner uten at man må skrive kronikk om det. Det virker som du har et behov for å signalisere det samme til kvinner her inne. At du er bedre mann som kan tenne på alle kvinner. Åpenbart fordi du vet at hovedvekten av damer her inne nettopp er eldre og uattraktive. Så du kan score noen billige poenger, men også sikkert fordi du selv ikke har hatt sjangs på de unge attraktive jentene. Så du havner litt i samme båt som damene her. 

For de resterende av oss så kommer vi fortsatt til å synes yngre attraktive jenter er å foretrekke kontra eldre forfallende kvinner. Uavhengig av hvor trist og lei seg folk her inne blir. Det å påpeke at attraktivitet er tett knyttet opp mot hvordan man ser ut er ikke å rakke ned på eldre damer. Det er et faktum. At man velger å ta seg så nær av det er problemet her. Aksepter heller alderen din. Det må vi alle gjøre. Om det er noen som blir rakket ned på her inne så kan du se på hvordan menn omtales over en lav sko her. Forskjellen er at det sitter ikke menn rundt omkring og får følelsene sine tråkket på av at noen sinte og bitre kvinner spyr ut galle på KG. 

Anonymkode: 8d53a...62b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det at DU (ts) har en evne til å synes en slapp 50-årig kropp gjør deg kåt betyr ikke at det er et faktum for alle. Jeg vil si du er mere avviket fra normalet. Du minner meg mest om de samme mannfolkene som stod på gjerdet og ropte og skrek om #metoo og skrev artikler om at "nå må menn skjerpe seg". Hvorfor gjorde de det? Jo, for å få oppmerksomhet fra kvinner, og bli ansett som "bedre menn". De aller fleste menn skjønner at man ikke forgriper seg på kvinner uten at man må skrive kronikk om det. Det virker som du har et behov for å signalisere det samme til kvinner her inne. At du er bedre mann som kan tenne på alle kvinner. Åpenbart fordi du vet at hovedvekten av damer her inne nettopp er eldre og uattraktive. Så du kan score noen billige poenger, men også sikkert fordi du selv ikke har hatt sjangs på de unge attraktive jentene. Så du havner litt i samme båt som damene her. 

For de resterende av oss så kommer vi fortsatt til å synes yngre attraktive jenter er å foretrekke kontra eldre forfallende kvinner. Uavhengig av hvor trist og lei seg folk her inne blir. Det å påpeke at attraktivitet er tett knyttet opp mot hvordan man ser ut er ikke å rakke ned på eldre damer. Det er et faktum. At man velger å ta seg så nær av det er problemet her. Aksepter heller alderen din. Det må vi alle gjøre. Om det er noen som blir rakket ned på her inne så kan du se på hvordan menn omtales over en lav sko her. Forskjellen er at det sitter ikke menn rundt omkring og får følelsene sine tråkket på av at noen sinte og bitre kvinner spyr ut galle på KG. 

Anonymkode: 8d53a...62b

Ts påberoper seg ikke å snakke for alle menn, ei heller flesteparten av menn. Det er det du som gjør. 

Og i tillegg mener du visst å ha en spesiell innsikt i den indre motivasjonen til andre menn også, i og med at du mener å vite den egentlige grunnen til at enkelte menn offentlig støtter me too. 

Hvorfor er det så viktig for deg å føle at du besitter 'sannheten' om alle menn? Tror du virkelig at 'alle' menn tenker, føler, tenner på det samme?

Anonymkode: bcee6...e31

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

For meg handler tenning om mer enn bare det fysiske, men det virker som om damer får inntrykket av at menn kun tenker utseende. Det gjelder ikke alle.

Du tar nok litt feil her ts, du snakker i hvert fall ikke for meg. For meg handler tenning alltid om det fysiske, det handler om kvinnekroppen som er ekstremt attraktiv og opphissende. Så attraktiv at jeg kan tenne på damer helt opp mot pensjonsalder.

Anonymkode: a50e5...6af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fint å lese dette innlegget.
Det du beskriver er det jeg har hørt de fleste menn si. Og jeg som kvinne kan si akkurat det samme. Jeg er 34, men synes menn i alle aldere kan være attraktive. T.o.m menn opp i 70årene. Sett at de har tatt noenlunde vare på seg selv, og har en fin utstråling. Yngre menn er billedkjønne, men har som regel ikke den type modenhet som gjør at de er tiltrekkende for meg.
Men hvis jeg skal finne meg en partner for et forhold, så ønsker jeg meg en mann nærmere min alder.

Det er bare på KG at menn hater kvinner og kvinner hater menn. Her er det om å gjøre å få det andre kjønn til å føle seg mest mulig miserabel og ulykkelig. En uting det der.

Anonymkode: 52bba...8ef

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Så attraktiv at jeg kan tenne på damer helt opp mot pensjonsalder.

Samme her.  Enkelte er så heite, og "har det" bare langt opp i årene.  Denne herlige erotiske sensuelle utstrålingen.  Jeg vet f.eks. om ei som blir 80 i år (ser mer ut som 60), jeg hadde ikke stussa et øyeblikk hadde jeg fått sjansen der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet: Siden du sier du ønsker barn, hva slags aldersgruppe anser du? Kunne du f.eks datet en kvinne som var et par år eldre enn deg eller synes du det er for mye?

Anonymkode: 52bba...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...