AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg skal begynne å søke studier neste år og vil sjekke ut forskjellige muligheter. Hva jobber dere med? Hva trives dere med og hvilken jobber "sleit"dere ut? Anonymkode: 01e5e...811
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Jeg jobber på skolebibliotek Anonymkode: 2afb9...f8b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Barnehage. Synes det passer meg veldig bra. Mye fysisk, mye liv, mye ute og jeg føler at jeg mestrer det veldig bra. Anonymkode: 6362d...a95
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Webdesign og utvikling Anonymkode: 79f1e...9f9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Sykepleier. Elsker det, ingen dag er lik, man har ikke tid til å kjede seg, man treffer mange folk - og får snakket med dem og kan bety mye for mange. Jeg klarer ikke å tenke meg en annen jobb. Anonymkode: c0318...ba2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Hjelpepleier sleit meg ut Anonymkode: 2afb9...f8b
Halloioo Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Jobber som helsefagarbeider i hjemmetjenesten åsså er jeg vikar i barnehage🥰 stortrives med dette
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 En person med adhd er en person med adhd. Hvordan diagnosen slår ut kan være forskjellig fra person til person. Dessuten er man så mye mer når det gjelder personlighet og evner. Adhd sier bare noe om at det kan være utfordringer og/eller begrensninger på enkelte områder når det gjelder kognitiv fungering. Hvilke utfordringer har du? Hvilke interesser har du? Hva er du god på? Hvilke forventninger har du til jobb? Du kan tilrettelegge for seg selv gjennom å velge yrke som har lite av det som er utfordrende og hvor det er ønskelig med mye av det du er god på. Anonymkode: 506aa...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå