Capazitet Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Har rent fra øyer og nese i hele dag etter jeg smurte meg med Cliniderm faktor 50 for kropp og ansikt. fysisk filter. Til og med nå etter jeg renset huden svir og renner det. Noen som vet om en solkrem med faktor 50 som ikke irriterer øynene?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Du skal ikke smøre øynene.... Anonymkode: e53e1...19d 1
flusa Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Capazitet skrev (8 timer siden): Har rent fra øyer og nese i hele dag etter jeg smurte meg med Cliniderm faktor 50 for kropp og ansikt. fysisk filter. Til og med nå etter jeg renset huden svir og renner det. Noen som vet om en solkrem med faktor 50 som ikke irriterer øynene? Jeg bruker denne, den er bare spf 30 da..men jeg syns ikke den svir i øynene. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Jeg bruker ACO Sun Intolerance Lotion SPF50 100 ml, og den svir overhodet ikke i øynene. Før jeg fant den så brukte jeg settingspray med variert effekt for å ikke gå rundt med sviende øyne. Anonymkode: 0ad3d...e86 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du skal ikke smøre øynene.... Anonymkode: e53e1...19d no shit, sherlock. men solkrem renner hvis man svetter, og solkremen svir hvis man klør seg i øynene etter å ha smurt seg (SELV OM man vasker hendene etterpå). Anonymkode: 72877...887
flusa Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): no shit, sherlock. men solkrem renner hvis man svetter, og solkremen svir hvis man klør seg i øynene etter å ha smurt seg (SELV OM man vasker hendene etterpå). Anonymkode: 72877...887 Jeg smører ikke solkremen så nære øynene. Bruker øyekrem i det området,og solkrem i resten av ansiktet. Bruker solbriller for å beskytte øynene☺️
Kreps77 Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Korres yoghurt face & eyes. Den finnes med og uten farge og er den eneste jeg har brukt som ikke svir i øynene. Endret 8. mai 2022 av Kreps77 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 flusa skrev (3 timer siden): Jeg smører ikke solkremen så nære øynene. Bruker øyekrem i det området,og solkrem i resten av ansiktet. Bruker solbriller for å beskytte øynene☺️ Men leste du det du siterte her? Anonymkode: 72877...887
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 flusa skrev (3 timer siden): Jeg smører ikke solkremen så nære øynene. Bruker øyekrem i det området,og solkrem i resten av ansiktet. Bruker solbriller for å beskytte øynene☺️ Du forstår ikke så mye. Jeg er som ts. Noen solkremer irriterer øynene bare ved å være i ansiktet. Det du gjør fungerer overhodet ikke på meg så lenge solkremen er irriterende i seg selv. Anonymkode: 30931...398 1
Kvinne_med 3 barn Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Capazitet skrev (13 timer siden): Har rent fra øyer og nese i hele dag etter jeg smurte meg med Cliniderm faktor 50 for kropp og ansikt. fysisk filter. Til og med nå etter jeg renset huden svir og renner det. Noen som vet om en solkrem med faktor 50 som ikke irriterer øynene? Tror ikke det🙈 Det er solfaktoren som svir i øynene, ikke nødvendigvis kremen😅
Kvinne_med 3 barn Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du forstår ikke så mye. Jeg er som ts. Noen solkremer irriterer øynene bare ved å være i ansiktet. Det du gjør fungerer overhodet ikke på meg så lenge solkremen er irriterende i seg selv. Anonymkode: 30931...398 Om man bader feks eller kommer til å gni seg i øynene får man jo solfaktor inn på øynene, det svir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå