AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Spør jeg om han har følelser for meg, så svarer han "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg", og det er det. Spør jeg om han savner meg, svarer han "det er jo ikke sånn at jeg tenker på deg nonstop" Spør jeg om han ønsker "kose", svarer han "det er jo ikke sånn at jeg skal ligge med deg" Spør jeg om han liker kroppen min, svarer han "det er jo ikke sånn at jeg ikke syns du er deilig" Og sånn fortsetter det. Ja jeg spør en del, for jeg syns han sier for lite. Og alt han sier høres ut som et stort forsvar.....Noen få ganger renner det ut av han, hvor vakker jeg er, uimotståelig, deilig, flott, fantastisk personlighet osv...men hvorfor i heite må han svare "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg"????!!! Neivel, er jo ikke det jeg vil høre! Utrolig irriterende at han forteller meg alt han IKKE kan si til meg eller IKKE mene om meg?! Hva mener han egentlig da? Til info er vi nettopp blitt sammen... Anonymkode: a2b0a...9a3
visp Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Det er jo ikke sånn at jeg ikke skal svare i tråden din... Nei, jeg hadde sikkert sikta på hodet hans med stekepanna! 7 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Høres travelt ut. Hadde ikke gidda det der. Anonymkode: ba0b6...61f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 At du orker! «Det er jo ikke sånn at jeg er nødt til å ha en kjæreste som ikke klarer å svare skikkelig på spørsmålene mine.» Anonymkode: 354fe...e24 15 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 visp skrev (8 minutter siden): Det er jo ikke sånn at jeg ikke skal svare i tråden din... Nei, jeg hadde sikkert sikta på hodet hans med stekepanna! Haha! Nå lo jeg godt. Ja jeg er rimelig klar for å slå han i hodet med noe hardt av og til Mon tro om det kan være han sier det motsatte av hva han mener? Neida han kan ikke si han elsker meg, men er det det han faktisk gjør? neida, han skal ikke ligge med meg, men hele han viser meg jo at det er det han vil...og neida, han skal hvertfall ikke innrømme at han tenker på meg nonstop, men er det det han gjør? jeg bare spør, for jeg fatter bæret av måten å snakke på (derfor blir jeg veldig positiv overfor meg selv for å holde ut dette) TS Anonymkode: a2b0a...9a3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At du orker! «Det er jo ikke sånn at jeg er nødt til å ha en kjæreste som ikke klarer å svare skikkelig på spørsmålene mine.» Anonymkode: 354fe...e24 Det er jo akkurat det, vet ikke om jeg orker...men prøver finne ut hvorfor han svarer slik. Helt utrolig snodig. Anonymkode: a2b0a...9a3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Sorry at jeg spør men har han en diagnose som kan forklare denne "særheten"? Minner meg om mannen til en venninne... Anonymkode: 37b7b...a58 1
visp Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha! Nå lo jeg godt. Ja jeg er rimelig klar for å slå han i hodet med noe hardt av og til Mon tro om det kan være han sier det motsatte av hva han mener? Neida han kan ikke si han elsker meg, men er det det han faktisk gjør? neida, han skal ikke ligge med meg, men hele han viser meg jo at det er det han vil...og neida, han skal hvertfall ikke innrømme at han tenker på meg nonstop, men er det det han gjør? jeg bare spør, for jeg fatter bæret av måten å snakke på (derfor blir jeg veldig positiv overfor meg selv for å holde ut dette) TS Anonymkode: a2b0a...9a3 Han er sikkert ikke klar over det selv. Problemet er at du har blitt klar over det og da blir det litt mye å takle for man irriterer seg så veldig. Man burde nesten laget en drikkelek av det og se hvor full man blir:) 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spør jeg om han har følelser for meg, så svarer han "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg", og det er det. Spør jeg om han savner meg, svarer han "det er jo ikke sånn at jeg tenker på deg nonstop" Spør jeg om han ønsker "kose", svarer han "det er jo ikke sånn at jeg skal ligge med deg" Spør jeg om han liker kroppen min, svarer han "det er jo ikke sånn at jeg ikke syns du er deilig" Og sånn fortsetter det. Ja jeg spør en del, for jeg syns han sier for lite. Og alt han sier høres ut som et stort forsvar.....Noen få ganger renner det ut av han, hvor vakker jeg er, uimotståelig, deilig, flott, fantastisk personlighet osv...men hvorfor i heite må han svare "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg"????!!! Neivel, er jo ikke det jeg vil høre! Utrolig irriterende at han forteller meg alt han IKKE kan si til meg eller IKKE mene om meg?! Hva mener han egentlig da? Til info er vi nettopp blitt sammen... Anonymkode: a2b0a...9a3 Er han litt kort? Anonymkode: 74914...7ae 1
AnnePåLande Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 visp skrev (14 minutter siden): Det er jo ikke sånn at jeg ikke skal svare i tråden din... Nei, jeg hadde sikkert sikta på hodet hans med stekepanna! 🤣 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 Wooow…. jeg hadde dødd… Anonymkode: a0dcb...178 1
Blueberrymuffin Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 (endret) Hvorfor er du sammen med han? AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg" DETTE, her sier han rett ut at han ikke elsker deg. Og: AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "det er jo ikke sånn at jeg skal ligge med deg" DETTE, her sier han rett ut at han ikke ønsker noe intimt, eller intimt forhold med deg. Og: AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "det er jo ikke sånn at jeg ikke syns du er deilig" DETTE, her sier han jo at du er fin, men samtidig at det ikke er på den måten. ALT han sier, eller ikke sier er jo store røde flagg på at han ikke elsker deg eller ønsker et sånt forhold eller relasjon med deg. Kan jeg spørre hvorfor dere ble sammen? Er det pga. økonomi, eller bare at han synes det er praktisk at det er noen hos han? For sorry, hadde han elsket deg hadde han aldri gitt de svarene der. Endret 7. mai 2022 av Blueberrymuffin 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 Er ikke enig i at han sier rett ut at han IKKE elsker, IKKE tenker på deg osv. Jeg tror det er hans klumsete måte å si noe mellom linjene, men det kommer ut som et slags forsvar. Du spør om han har følelser, og han bruker ordet "elske"? Det er det sterkeste ordet, hvorfor sa han ikke "betatt" eller "forelsket". Han valgte å si at han kunne jo ikke si at han elsker deg. Hvorfor? fordi antakelig er det akkurat det han mener at han gjør. Du spør om han vil kose og han snakker om å ligge sammen og at han kan jo ikke det, det er jo akkurat det han vil. And so on. Det er min teori. Her har vi en mann som ikke ønsker å komme helt i kontakt med sine følelser, som syns det er skummelt å erkjenne hva han føler....så da blir det sånt tull som dette. Anonymkode: 78489...a80 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Du har laget en tråd om denne bakvendtfyren før? Jeg tipper at denne måten å snakke på er noe som går tilbake til barndommen. Har du prøvd å ta ham for deg, og snakke om det? Anonymkode: 504b0...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Han høres jo ut som en parodi, en komisk karakter fra en sitcom. Og sånne rare måter å prate på er veldig vanlig for autister, har han noen andre trekk som passer inn på spekteret? Anonymkode: ab72d...ebe 1 2
Hulderen Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spør jeg om han har følelser for meg, så svarer han "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg", og det er det. Spør jeg om han savner meg, svarer han "det er jo ikke sånn at jeg tenker på deg nonstop" Spør jeg om han ønsker "kose", svarer han "det er jo ikke sånn at jeg skal ligge med deg" Spør jeg om han liker kroppen min, svarer han "det er jo ikke sånn at jeg ikke syns du er deilig" Og sånn fortsetter det. Ja jeg spør en del, for jeg syns han sier for lite. Og alt han sier høres ut som et stort forsvar.....Noen få ganger renner det ut av han, hvor vakker jeg er, uimotståelig, deilig, flott, fantastisk personlighet osv...men hvorfor i heite må han svare "det er jo ikke sånn at jeg kan si jeg elsker deg"????!!! Neivel, er jo ikke det jeg vil høre! Utrolig irriterende at han forteller meg alt han IKKE kan si til meg eller IKKE mene om meg?! Hva mener han egentlig da? Til info er vi nettopp blitt sammen... Anonymkode: a2b0a...9a3 Det høres ikke ut som om dere er sammen når han hverken elsker deg, savner deg eller vil ha sex med deg. Da hjelper det lite at han syns at du er vakker, uimotståelig og deilig med en fantastisk personlighet. Han er jo faktisk ærlig med deg. Hvis han bare har vennskapelige følelser for deg, så får dere gjøre det slutt og fortsette som venner i stedet.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #17 Skrevet 8. mai 2022 Dårlig ordforråd, problemer med å snakke om eller vise følelser, kanskje litt autistiske trekk som en over her nevner. Det han gjør kalles ‘munnheng’ her jeg bor. Altså et ord eller setning som gjentas svært ofte itenmat vedkommende er helt klar over det selv. Har feks ei venninne som sier ‘rett og slett’ i hver setning. Bestemoren sin avslutter nesten hver setning med å si ‘Såå’ akkurat som hun skal si noe mer…uten at hun gjør det. Annet kjent munnheng ord er ‘liksom’’ elelr ‘lizm’. Noen, særlig jenter i tenårene sier fjerne dette i nestenmhver setning. Kan det være noe slik hos kjæresten din? Skjønner det er litt vanskelig å ta det opp med ham om forholdet er ferskt. Kanskje du er redd for å såre ham. Men etterhvert bør du poengtere det på en vennlig måte. Si at du opplever svarene hans som utydelige ved å alltid formulere dem med denne innledningen. At du blir usikker. Tar han ikke hintet, syns jeg godt du kan si forsiktig at det faktisk irriterer deg litt. For dette vil du neppe holde ut i lengden😅 Og da er det best å være ærlig. Anonymkode: 11733...781 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #18 Skrevet 8. mai 2022 Hvis mannen hadde holdt på med slike spørsmål hadde jeg klikket. Jeg mener, hvis han hadde spurt "elsker du meg?" Ville jeg nok bare svart "neh..." For slike spørsmål er det dummeste jeg vet. Du sier jo selv at han innimellom overøser deg med komplimenter, spontant. Så er nok bare hans respons på at fisking og behov for bekreftelse er hinsides slitsomt. Anonymkode: 4cfea...023
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #19 Skrevet 8. mai 2022 Ts høres ut som et fryktelig slitsomt menneske. En spørsmålsmitraljøse uten pauseknapp. Anonymkode: 23387...04f 1
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2022 #20 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): At du orker! «Det er jo ikke sånn at jeg er nødt til å ha en kjæreste som ikke klarer å svare skikkelig på spørsmålene mine.» Anonymkode: 354fe...e24 Denne kan Ts låne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå