Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det personligheten hennes? Hun er ett år og noen måneder. Hun var ikke så ille frem til januar/februar eller rundt der. Svigers kommenterte det i dag faktisk, at hun virket å være i dårlig humør for tiden. Hun som var så blid før, sa de. Søskenbarnet hennes er sååå blid, den gutten er bare sur når han er sulten. Blablabla.

Vet jeg ikke må ta meg nær av sånn sammenligning, men... hun er mye sutrete og sur dessverre 😕 Begynte i barnehagen for halvannen måned siden men føler det snudde før det.

Prøver å gi nærhet og respons, kos og lek. Prøver å skjønne hva som kan gjøres, men virker som at noen ganger er hun bare i dårlig humør?

Anonymkode: 0e731...2eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye som skjer i den alderen. Gutten min var sur som en sitron fra ca. 12 til 18 mnd. Veldig klengete og ble fort fornærmet hvis ting ikke gikk slik han så for seg. Kastet leker overalt og virket generelt frustrert. Så løsnet det litt etterhvert som han gikk bedre og begynte å bable mer/si noen ord som gjorde at jeg skjønte hva han trengte. 

Anonymkode: ac5e3...6af

AnonymBruker
Skrevet

Utviklingssprang. Har du Wonder Weeks appen? 

Anonymkode: cece2...09f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 11.28):

Det er mye som skjer i den alderen. Gutten min var sur som en sitron fra ca. 12 til 18 mnd. Veldig klengete og ble fort fornærmet hvis ting ikke gikk slik han så for seg. Kastet leker overalt og virket generelt frustrert. Så løsnet det litt etterhvert som han gikk bedre og begynte å bable mer/si noen ord som gjorde at jeg skjønte hva han trengte. 

Anonymkode: ac5e3...6af

Sur som en sitron ja!😅 Godt å høre at det snudde igjen! Jeg synes det er så kjipt 😬 Har begynt å komme noen få ord men er jo fortsatt vanskelig å finne ut hva hun vil. 

AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 11.33):

Utviklingssprang. Har du Wonder Weeks appen? 

Anonymkode: cece2...09f

Nei, ikke hørt om. Er den bra altså?

Anonymkode: 0e731...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være noe som plager hun? 

Barnet mitt var også litt sånn du beskriver, fant ut mange år etterpå at det var cøliaki. Vet ikke om det var derfor, men surhet osv. kan være symptom på det. 

Anonymkode: d2e17...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...