AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #21 Skrevet 7. mai 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres ut som en psykiater jeg gikk til for snart 15 år siden. Han sa "jeg hører bare meg, meg, meg" også bare satt jeg der og lurte på om vi heller skulle prate om han? Anonymkode: da4cc...426 Nei. Han mente at du fremstod selvopptatt. Akkurat som om alle andres liv dreide seg om deg, hvordan du ser ut og hva du gjør. De fleste bryr seg ikke så mye om hvordan andre ser ut eller hvordan de lever livet sitt. Vil anbefale deg å prøve appen Tankevirus. Der får man bla. forklart på en god og underholdende måte hvordan hjernen gjør feile og negative antagelser om hva andre tenker om en selv. Anonymkode: d682c...aef 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #22 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du veldig dårlige mennesker runde deg eller noe sånt? Det er litt spesielt at folk skal bli sure om du har det bra 🤨 Anonymkode: 1d54d...44a Ja, jeg har nok en del negative mennesker rundt meg. Anonymkode: da4cc...426
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #23 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har nok en del negative mennesker rundt meg. Anonymkode: da4cc...426 Bytt omgangskrets! For den reaksjonen du får fra din er ikke normal oppførsel en plass. Anonymkode: 34c70...d94
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #24 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bytt omgangskrets! For den reaksjonen du får fra din er ikke normal oppførsel en plass. Anonymkode: 34c70...d94 Nei, jeg har vokst opp med dette, og jeg jobber med å komme meg bort fra dette. Starte på nytt et annet sted, kanskje. Anonymkode: da4cc...426
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #25 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, jeg har nok en del negative mennesker rundt meg. Anonymkode: da4cc...426 Det er ikke sunt å leve sånn. Jeg ville fått meg noen bedre venner! Anonymkode: 1d54d...44a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #26 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De kan bli sure hvis jeg pynter meg, eller jeg får oppmerksomhet fra en mann, eller jeg gjør noe bra. Jeg merker det. De smiler ikke og bare ser alvorlige og sure ut. Noen kan komme med dumme kommentarer. Anonymkode: da4cc...426 Nei ingen mennesker blir sure pga det. Du TROR det, men det stemmer ikke. Det er derfor du kunne ha godt av en støttekontakt. De klarer lese mennesker, og da kunne de sagt til deg at NEI, den og den personen er ikke sur på deg pga klærne dine. Anonymkode: bd5d5...47a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #27 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei ingen mennesker blir sure pga det. Du TROR det, men det stemmer ikke. Det er derfor du kunne ha godt av en støttekontakt. De klarer lese mennesker, og da kunne de sagt til deg at NEI, den og den personen er ikke sur på deg pga klærne dine. Anonymkode: bd5d5...47a Hva er de sure på da? Jeg pratet med en mann en gang, og alle ble kjempesure. Alle som ble sure hadde kjærester, og han jeg prata med var singel, så jeg konkluderte med at ingen ville at jeg skulle få meg kjæreste. Anonymkode: da4cc...426
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #28 Skrevet 8. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er de sure på da? Jeg pratet med en mann en gang, og alle ble kjempesure. Alle som ble sure hadde kjærester, og han jeg prata med var singel, så jeg konkluderte med at ingen ville at jeg skulle få meg kjæreste. Anonymkode: da4cc...426 Hvis du prøver den appen jeg anbefalte deg, Tankevirus, så vil du lære en teknikk hvor man skal være en "debattleder i eget hode" før man bestemmer seg for hva andre mener om en. Da prøver man å undersøke en sak fra flere sider. Det er en teknikk som alle kan ha godt av å bruke. Anonymkode: d682c...aef
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #29 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har så utrolig dårlig samvittighet for å eksistere og å leve. Når andre rundt meg f.eks blir sure på meg for de har barn og ikke jeg, får jeg dårlig samvittighet. Om jeg gjør noe positivt i livet som å studere eller være sosial, blir andre sure, og jeg får dårlig samvittighet. Jeg får generelt dårlig samvittighet, så syns det er vanskelig å leve livet som jeg vil. Ofte blir jeg veldig psykisk dårlig av å ha det sånn, og klarer ikke røre meg. Har jeg psykose? Anonymkode: da4cc...426 Du bør gå til legen eller investere i en psykolog. Slik at du kan bli den beste utgaven av deg selv Anonymkode: 0f062...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå