Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett hull i hver øreflipp fra før, men nå tenker jeg at jeg har lyst på flere. Jeg tenker to til i den ene øreflippen og ett til i den andre øreflippen, pluss en helix i det øret det kun er to hull i øreflippene. Er det dumt å ta alt samtidig? Er det lurt å vente? 

Andre ting jeg bør tenke på? Har planer om å ta det hos et proft piercingstudio/tatoveringsstudio og ikke hos frisør. 

Anonymkode: 11936...246

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har ett hull i hver øreflipp fra før, men nå tenker jeg at jeg har lyst på flere. Jeg tenker to til i den ene øreflippen og ett til i den andre øreflippen, pluss en helix i det øret det kun er to hull i øreflippene. Er det dumt å ta alt samtidig? Er det lurt å vente? 

Andre ting jeg bør tenke på? Har planer om å ta det hos et proft piercingstudio/tatoveringsstudio og ikke hos frisør. 

Anonymkode: 11936...246

Det jeg har uthevet er det viktigste :) Min personlige anbefaling er å ta alle i det ene øret først, så i det andre øret senere. Da har du en god side å sove på heletiden. 

Anonymkode: b1b88...07e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 3 samtidig; 1 tragu på det ene øret og to helix på det andre. Jeg sov på ryggen i nesten 2 uker.. 

Da jeg tok 2 hull i øreflippen på den ene siden og 1 på andre siden hadde jeg null problemer med å sove ‘normalt’. 

Anonymkode: fe027...b32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...