AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har ett hull i hver øreflipp fra før, men nå tenker jeg at jeg har lyst på flere. Jeg tenker to til i den ene øreflippen og ett til i den andre øreflippen, pluss en helix i det øret det kun er to hull i øreflippene. Er det dumt å ta alt samtidig? Er det lurt å vente? Andre ting jeg bør tenke på? Har planer om å ta det hos et proft piercingstudio/tatoveringsstudio og ikke hos frisør. Anonymkode: 11936...246
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har ett hull i hver øreflipp fra før, men nå tenker jeg at jeg har lyst på flere. Jeg tenker to til i den ene øreflippen og ett til i den andre øreflippen, pluss en helix i det øret det kun er to hull i øreflippene. Er det dumt å ta alt samtidig? Er det lurt å vente? Andre ting jeg bør tenke på? Har planer om å ta det hos et proft piercingstudio/tatoveringsstudio og ikke hos frisør. Anonymkode: 11936...246 Det jeg har uthevet er det viktigste Min personlige anbefaling er å ta alle i det ene øret først, så i det andre øret senere. Da har du en god side å sove på heletiden. Anonymkode: b1b88...07e 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Jeg tok 3 samtidig; 1 tragu på det ene øret og to helix på det andre. Jeg sov på ryggen i nesten 2 uker.. Da jeg tok 2 hull i øreflippen på den ene siden og 1 på andre siden hadde jeg null problemer med å sove ‘normalt’. Anonymkode: fe027...b32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå