AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Er på leting etter en ukes sydenferie til meg og eldste på 17 år. Vi er ute etter sol og varme, og vil gjerne ikke bruke masse penger på reise og opphold. Er det noen som har noen steder å anbefale? Anonymkode: e4f52...eb6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 De små, familiedrevne hotellene i Hellas er som regel svært bra. Hyggelige, rene og veldrevne. Sjekk gjerne trip advisor e.l., men generelt hadde jeg med glede booket et slikt hotell. Anonymkode: 160de...4a7 2 1
Gjest Lunaris Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Bra, høy standard og gjestfrihet som er helt fantastisk!
Frida Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Veldig god erfaring med slike hoteller, så veldrevne og koselige. Og som Lunaris over her sier, veldig gjestfrie! Rent og ordentlig, og de gjør alt for at du skal trives.
Rosa Dartle Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Har veldig god erfaring fra denne typen hoteller 😊 Ofte god service og deilig at det ikke er så mye folk, men standarden er kanskje ikke alltid ikke like god. Men alt det positive veier opp for det lille negative. Har bodd med basseng nesten for oss selv osv, superdigg 😊
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Jeg trives best på disse små hotellene. Som regel er rommet veldig basic, men rent og en seng. Et sted gikk du ned i kjelleren for frokost. Du plukket det du ønsket. Det ble plassert på et brett og løftet ut gjennom et kjellervindu. Du hentet brettet på utsiden og spiste i hagen. Vertskapet var et eldre ektepar som ikke kunne engelsk. De bodde i huset ved siden av og du ble nærme den greske storfamilien. Herlig opplevelse. De to siste årene har jeg bodd i et privat gjestehus hvor eier også bor. Hun stilte opp på alle mulige måter. I år skal jeg bo på et lite sted med 11 rom. Anonymkode: 24fb3...820
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Vet ikke hvor lite hotellet skal være, men i år skal vi til Kreta, på et lite og familiedrevet hotell med 14 rom (tror jeg). Alle rommene ligger rundt bassenget, og det er en kort tur ned til stranda. Regner med at det blir bra. Liker tanken på å ikke måtte dele bassenget med så mange andre gjester, og at det ikke blir tomt for solsenger, da vi reiser i fellesferien for første gang Anonymkode: 551fe...4a7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 Eierne stod å kranglet i resepsjonen når vi ankom 😂 Men ellers var det et veldig fint opphold. Koselig og rolig sted. Imøtekommende personal. God mat også Angrer ikke på valget av hotell. Anonymkode: 033d7...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 Veldig koselig. De er veldig for at du skal trives og komme tilbake. Det betyr jo fast inntekt som er viktig for dem. Noen steder blir du nesten innviklet inn i familien . Kommer litt ann på hvilken type du er.. jeg slet litt sa jeg er av naturen litt skeptisk. Menn venninne ble jo helt tatt opp i familiene. Men dette bytte fir henne at hun drar ikke andre steder hun føler seg nå forpliktet å dra ditt. Men jeg elsker sånne steder. Du føler deg velkommen tatt vare på og du har din frihet. De finner ofte på noe på kveldene . Som grill aften eller gresk aften. Noen hadde karaoke . Anonymkode: d8d16...4bc
enkefru Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Det er absolutt å foretrekke fremfor større hotell og/eller hotellanlegg 1
Amossa Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 Små hoteller er mye hyggeligere enn store. Da barna var små reiste vi til 5-stjerners hoteller med Bamseklubb og svensk/norsk kveldsunderholdning for familien. Ungene elsket det. Fra vi voksne kunne bestemme selv, ironisk sagt, har vi alltid valgt små hoteller med standard 2-3 stjerner. Vi foretrekker stranden framfor basseng. Ofte er det slikt som bestemmer antall stjerner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå