Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hverdagene dusjer han stort sett daglig, men i helgene sklir det ut. Jeg føler det blir teit å mase og si "nå bør du dusje". Dusje sammen er uaktuelt da vi har for lite dusjkabinett. 

Hvordan sier dere til dere partner at h*n stinker?

Anonymkode: e9b0e...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Nå lukter du litt, på tide å vaske seg, kjære."

Jeg dusjer forøvrig ikke hver dag, men vasker meg hver dag. Dusjer når jeg vasker håret + etter trening, eller hvis jeg er kald. 

Anonymkode: 8e39f...5f9

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Uff, det der hadde jeg ikke klart å leve med, at man dusjer hver dag uansett er minstekrav altså.

Du må jo bare si at han stinker og må komme seg i dusjen, er jo tragisk at man må gi en voksen mann beskjed om det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han vasker seg har det ikke noe å si om han dusjer eller bruker klut og såpe og vann!

Anonymkode: c9b6a...810

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så lenge han vasker seg har det ikke noe å si om han dusjer eller bruker klut og såpe og vann!

Helt enig, problemer er at det lukter. 

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt fy faen nå lukter du jævlig. Hvis du vil dele seng med meg eller få deg noe må du vaske deg! 

Anonymkode: 86aa6...cbe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke orket å være sammen med en som hadde dårlig personlig hygiene. Det hadde ikke vært krise om det var en dag han ikke dusjet, men da får han i hvert fall vaske seg med vann, såpe og klut. Mitt inntrykk er at folk som har tendens til å ta lett på personlig hygiene, blir verre med årene.

Anonymkode: 88ded...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det endelig en fornuftig kar som har forstått hva miljøvern vil si i praksis, og hvor er respekten han fortjener ...?

Vil man være grønn og redde kloden, koster det noe mer enn å stemme SV eller MDG hvert fjerde år og kjøre Tesla; da må man også skjære ned innkjøpene, klesvasken og dusjingen til et minimium, og akseptere at hvis man vil være grønn og miljøvennlig, kan man ikke være prippen, og må akseptere at partneren kan lukte litt.

Slik er det å være grønn - all respekt til denne kloke karen som har forstått hva miljøvern handler om.

earth-405096_960_720.jpg?resize=960,570&

Anonymkode: 97b22...203

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I hverdagene dusjer han stort sett daglig, men i helgene sklir det ut. Jeg føler det blir teit å mase og si "nå bør du dusje". Dusje sammen er uaktuelt da vi har for lite dusjkabinett. 

Hvordan sier dere til dere partner at h*n stinker?

Hvis personen dusjer hver dag mandag- fredag og klarer å STINKE  fordi han ikke dusjer lørdag + søndag (forutsatt at han ikke trener de to dagene) så har personen så drøy kroppslukt/ eventuelt du en så fintfølende nese, at en av dere muligens bør en tur til legen.

Det finnes også som andre har nevnt her andre måter å bli ren på enn utelukkende å dusje hver eneste dag.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (3 timer siden):

Hvis personen dusjer hver dag mandag- fredag og klarer å STINKE  fordi han ikke dusjer lørdag + søndag (forutsatt at han ikke trener de to dagene) så har personen så drøy kroppslukt/ eventuelt du en så fintfølende nese, at en av dere muligens bør en tur til legen.

Det finnes også som andre har nevnt her andre måter å bli ren på enn utelukkende å dusje hver eneste dag.

Hvis TS har begynt på p-piller etter at hun møtte han (eller sluttet på p-piller), eller egentlig ikke liker fyren lengre, så er det en viss fare for at fyren lukter vondt for TS. Lukt er veldig viktig for en gjennomsnittlig dames tenningsmønster, og en mann som lukter "feil" lukter grusomt, selv om han ikke er utsvettet. 

Anonymkode: f14fc...825

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er medlem i fanklubben til Raymond Johansen?

Anonymkode: 3810b...1b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje grunnen til at han lukter er at faktisk dusjer for ofte? Når man dusjer så vasker man vekk kroppens naturlige barriere (syrekappen) som beskytter kroppen vår. Vasker du den vekk for ofte vil ikke huden være så "sterk" som den kan være, og man kan faktisk lukte mer. Husk også at det er unaturlig å lulkte parfyme og nyvasket til enhver tid. Man har noe som heter kroppslukt, og det er faktisk helt naturlig selv om samfunnet i dag mener vi heller skal lukte såpe og parfyme. Om han dusjer fredag og mandag, så kan jeg ikke forstå at det skal lukte så grådig. Kanskje det er du som er sensitiv?

Anonymkode: 2c808...3c0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest O.G.
Skrevet

Du er fremdeles ilag med den slasken?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt enig, problemer er at det lukter. 

Ts

Kanskje han vasker seg feil?

Anonymkode: 8e39f...5f9

AnonymBruker
Skrevet

Rart at han begynner å stinke så raskt 😮 bruker han ikke deodorant? Skifter han ikke klær? Min samboer dusjer ikke hver dag, men han lukter ikke vondt selv om. 

Anonymkode: 6584b...c56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje grunnen til at han lukter er at faktisk dusjer for ofte? Når man dusjer så vasker man vekk kroppens naturlige barriere (syrekappen) som beskytter kroppen vår. Vasker du den vekk for ofte vil ikke huden være så "sterk" som den kan være, og man kan faktisk lukte mer. Husk også at det er unaturlig å lulkte parfyme og nyvasket til enhver tid. Man har noe som heter kroppslukt, og det er faktisk helt naturlig selv om samfunnet i dag mener vi heller skal lukte såpe og parfyme. Om han dusjer fredag og mandag, så kan jeg ikke forstå at det skal lukte så grådig. Kanskje det er du som er sensitiv?

Anonymkode: 2c808...3c0

Vil gjerne se dokumentasjon på at man lukter MER ved hyppig dusjing. Det har jeg vondt for å tro. 

Anonymkode: cafbb...992

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Er du gift med denne grisen her? 

Hadde det vært sønn, kunne du beordret ham. Er det kjæreste/samboer, kan du si rett ut at han stinker. Tåler ikke forholdet det, tåler det ikke mye. Vil han ha sex, kan du bare si at du ikke orker, når han er så urenslig. 

Om han er samboer, kan du bare pakke kofferten, om han ikke bedrer seg. Du har sagt ifra, og han har fått sjansen til å forbedre seg. Er urensligheten hans viktigere for han en deg, er han uansett ikke en du vil bo sammen med.

Anonymkode: 80ab5...add

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her er det endelig en fornuftig kar som har forstått hva miljøvern vil si i praksis, og hvor er respekten han fortjener ...?

Vil man være grønn og redde kloden, koster det noe mer enn å stemme SV eller MDG hvert fjerde år og kjøre Tesla; da må man også skjære ned innkjøpene, klesvasken og dusjingen til et minimium, og akseptere at hvis man vil være grønn og miljøvennlig, kan man ikke være prippen, og må akseptere at partneren kan lukte litt.

Slik er det å være grønn - all respekt til denne kloke karen som har forstått hva miljøvern handler om.

earth-405096_960_720.jpg?resize=960,570&

Anonymkode: 97b22...203

For noe piss. Jumbojeter, yatcher, og privatfly spyr ut mye mer enn Norges befolkning hver dag. Den dagen milliardærer slutter å forurense med livsstilene sine, kan man begynne å klage på vanlige folk.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Høres ikke akkurat ut som det er så nøye her. Hadde han i det minste gjort såpass.

AnonymBruker
Skrevet

driver typen med masse fysisk arbeid, eller trener hver dag da? 

med mindre man begynner å stinke svette, så ser jeg egentlig ikke noe "problem" med å hoppe over dusjen. Virkelig unødvendig å dusje hver eneste dag. 

Anonymkode: 754d9...b30

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...