AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har aldri møtt min far. Nå er jeg 40 år og tenker at det må bli nå eller aldri. Jeg hadde en stefar som jeg trodde var min far helt til jeg var i tenårene. Nå er min mor og stefar død og jeg føler meg litt alene. Har ingen søsken. Fikk navnet til min far fra mamma for noen år siden. Har funnet ut at han bor 1 time fra her. Han prøvde å kontakte mamma når jeg var noen måneder gammel. Men da var mamma sammen stefar, så han trakk seg unna Nå vil jeg kontakte han. Men bør jeg skrive brev eller sende en sms? Å ringe det tørr jeg ikke. Anonymkode: f98b7...484
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Ville sent brev, men husk du kan bli skuffet, det er jo en stor mulighet at han ikke ønsker noe kontakt, siden han ikke har kontaktet deg... Anonymkode: 2d4be...bd6 1
Hensatt Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri møtt min far. Nå er jeg 40 år og tenker at det må bli nå eller aldri. Jeg hadde en stefar som jeg trodde var min far helt til jeg var i tenårene. Nå er min mor og stefar død og jeg føler meg litt alene. Har ingen søsken. Fikk navnet til min far fra mamma for noen år siden. Har funnet ut at han bor 1 time fra her. Han prøvde å kontakte mamma når jeg var noen måneder gammel. Men da var mamma sammen stefar, så han trakk seg unna Nå vil jeg kontakte han. Men bør jeg skrive brev eller sende en sms? Å ringe det tørr jeg ikke. Anonymkode: f98b7...484 Send brev. Mye mer personlig enn sms.
Muskath Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Jeg synes også brev er det beste i denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Får være kjerringa mot strømmen jeg da, SMS. Anonymkode: 1f74d...a25
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Jeg hadde sendt et brev. Mye mer personlig Anonymkode: 33e3c...458
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde sendt et brev. Mye mer personlig Anonymkode: 33e3c...458 Hva bør jeg skrive da? Anonymkode: f98b7...484
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva bør jeg skrive da? Anonymkode: f98b7...484 Det du har i hjertet. Anonymkode: fce92...e91
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Jeg ville skrevet brev. Fortalt hvem du er, skrevet et par linjer om deg selv, familie og hva du driver med. Si at du fikk navnet hans av din mor for noen år siden, og at du vet at han prøvde å kontakte henne men trakk seg unna da du var noen måneder, og at du godt kan forstå at han lot dere være i fred da. At du respekterer det hvis han ikke vil ha kontakt, men at du gjerne vil det hvis han ønsker det. At du aldri har vært sint på ham eller noe sånt, men at du ikke har visst helt om du skulle våge å ta kontakt eller ei. Og at det er helt opp til ham hva han velger å gjøre med dette brevet, men at du uansett ønsker ham alt godt. Eller noe sånt. Også må du jo oppgi enten adresse, mailadresse eller telefonnummer sånn at han kan få svar hvis han vil. Det kan hende han kaster brevet rett i peisen. Men det kan også hende at han bli ekstremt glad. Den sjansen ville jeg tatt hvis jeg var deg! Anonymkode: e0aea...9db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå