AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Noen erfaringer ? Vært hos hudlege å fått fjerner arr ? Anonymkode: 49672...ce8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har hatt flere behandlinger med laser,kjemiske peelinger og microneedling,det hjalp litt,men det finnes ingenting som kan fjerne 100%. Skal prøve subcision nå til høsten i kombinasjon med laser. Det hjelper visst mest. Ellers har jeg god erfaring med skinbooster. Anonymkode: 9d78d...3cf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt flere behandlinger med laser,kjemiske peelinger og microneedling,det hjalp litt,men det finnes ingenting som kan fjerne 100%. Skal prøve subcision nå til høsten i kombinasjon med laser. Det hjelper visst mest. Ellers har jeg god erfaring med skinbooster. Anonymkode: 9d78d...3cf Kan jeg få spørre deg om hvilke type kviser du hadde ? Jeg har sånne som er veldlg dypt under huden og som blir over et ganske stort område.. vil gjette på litt under en femtiøring i størrelse..noen ganger mindre da. jeg får aldri noe ut og de bare kommer og går som en kronisk betenelsestilstand under huden. Syntes du hadde prøvd veldig mye ut ! Høres ikke så lys betont ut egentlig 😳😕 takker deg så masse for et utfyllende svar men ønsker deg masse lykke til med neste forsøk!! Anonymkode: 49672...ce8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 21.42): Jeg har hatt flere behandlinger med laser,kjemiske peelinger og microneedling,det hjalp litt,men det finnes ingenting som kan fjerne 100%. Skal prøve subcision nå til høsten i kombinasjon med laser. Det hjelper visst mest. Ellers har jeg god erfaring med skinbooster. Anonymkode: 9d78d...3cf Hva hjalp mest av de du nevner der? Mikroneedling, laser eller kjemisk peeling? Hvor mange sessions med mikroneedling hadde du, og så du noe forskjell etter hvert? Jeg har prøvd laser og restylane og lurer på om jeg skal starte opp med mikroneedling. Restylane hjalp mye, synes jeg. Hudlegen sprøytet det inn under huden for å løfte arret. Anonymkode: 20100...122
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva hjalp mest av de du nevner der? Mikroneedling, laser eller kjemisk peeling? Hvor mange sessions med mikroneedling hadde du, og så du noe forskjell etter hvert? Jeg har prøvd laser og restylane og lurer på om jeg skal starte opp med mikroneedling. Restylane hjalp mye, synes jeg. Hudlegen sprøytet det inn under huden for å løfte arret. Anonymkode: 20100...122 Jeg tror nok laser i kombinasjon med tca peeling. Jeg hadde 3 behandlinger. Skulle nok hatt 2 til. Jeg har hatt 6 microneedling behandlinger i kombinasjon med tca peeling. Det jeg hadde anbefalt er full ablative laser. Restylane hjalp meg også😊 Anonymkode: 9d78d...3cf
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Som om det ikke var nok med tusser og troll, nå har de underjordiske rekruttert kviser og cyster også!? Anonymkode: 24593...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tror nok laser i kombinasjon med tca peeling. Jeg hadde 3 behandlinger. Skulle nok hatt 2 til. Jeg har hatt 6 microneedling behandlinger i kombinasjon med tca peeling. Det jeg hadde anbefalt er full ablative laser. Restylane hjalp meg også😊 Anonymkode: 9d78d...3cf Men kan ikke full ablativ skade huden veldig? Anonymkode: 20100...122
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #8 Skrevet 23. august 2022 Dytter på denne 😍 Anonymkode: 20100...122
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #9 Skrevet 23. august 2022 Etter å ha lest denne tråden så skjønner jeg jo at jeg alltid har trøstet meg med at jeg bare trenger penger nok så kan /kunne det fikses..!! MEN skjønner at det bare blir masse smerte ,utgifter og lite resultater ute å går 😞 så deprimerende !! Anonymkode: 49672...ce8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #10 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 22.48): Etter å ha lest denne tråden så skjønner jeg jo at jeg alltid har trøstet meg med at jeg bare trenger penger nok så kan /kunne det fikses..!! MEN skjønner at det bare blir masse smerte ,utgifter og lite resultater ute å går 😞 så deprimerende !! Anonymkode: 49672...ce8 Men er det ikke bedre å ha LITT forbedring enn ingen? Det synes i hvertfall jeg. Men det er deprimerende å slite med arr i ansiktet, ja. ❤️ Anonymkode: 20100...122
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Noen flere som har erfaringer med arr-behandling? Anonymkode: 20100...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå