Gå til innhold

En annerledes penis-tråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en gangs skyld ikke om størrelse.

Registrerte at det var en del innlegg om "ekle" og "kvalme" peniser på en annen tråd, så da er egentlig spørsmålet; hva ser dere etter i en penis?

Kjennetegn på en fin penis, eventuelt på en stygg penis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er riktignok gutt, men har fått en del kommentarer om den, på godt og vondt. Jeg er veldig åpen angående sex så både jenter og gutter har lett for å åpne seg for meg også.

Det som er blitt nevnt mest som positivt har vært formen. Den har en slik Nerdrum-knekk, slik at den peker oppover. Det er visst ganske så behagelig når den er inni også. Ellers har jeg et relativt lite hode i forhold til skaftet, som også har vært en lettelse for noen. Den har heller ikke så veldig tydlige blodårer heller. I tillegg trekkes forhuden greit og fint tilbake over penishodet.

Siden jeg er helt gjennomsnittlig når det gjelder størrelse, er det blitt trukket fem som både positivt og negativt. Noen har sagt at en liten penis aldri kan bli pen.

Personlig har den peneste penisen jeg har sett vært ganske så liten.

Skrevet

En ren penis er en pen penis.

Skrevet

Jeg synes at penisen til en jeg elsker er penest selvølgelig. Men ellers så spiller det ingen rolle om den er rett eller bøyd, bare ikke i 90 grader. Jeg liker et litt stort hodet, ikke masse blodårer. Og at den er nesten like tykk over hele, altså ikke at den blir "spiss" ved hodet.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det viktigste er at den er ren og lukter godt. Det siste gjelder det som kommer ut av den også, så gutter som spiser mye honnikorn feks må passe på...

Rent utseendemessig er min ideal-penis i øvre del av snittet når det gjelder lengde, og den skal ha en tykkelse som står til lengden. Når den er fullstendig erigert bør den peke oppover, og ha en lett svai/bueform. Selve skaftet bør ha nokså jevn tykkelse, og penishodet bør være markert. Skaftet bør ha vanlig hudfarge, mens hodet godt kan være rosa. Brune pigmentflekker trekker litt ned, det samme gjør overtydelige blodårer, kviser og hudormer. Pungen bør stå i stil med resten, og ikke være for stor. Dette er selvsagt min høyst subjektive mening...

Skrevet

Bravo, Varg-Menja og gjest!

Klare svar var det jeg ønsket, ikke om kjærlighet gjør blind.....

Skrevet

"Pyramidepenis" synes jeg i alle fall er skikkelig turn- off. Altså en penis, gjerne litt kort, som er tykkest innerst og blir tynnere utover, med skikkelig lite hode... Urk.

Sånn visuelt liker jeg vel at det er litt lenge og tykkelse på den, og gjerne litt størrelse på hodet, som sagt. Synes det er penest at den er rett (selv om jeg ikke merker noe særlig til det under samleiet at den er litt skjev). Og buskaset kan gjerne være frisert. Forøvrig er jeg ganske enig med Varg- Menja.

Skrevet

kjæresten min sier:

i like the way it is big

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Kvisete penis?

Vanligvis på pungen, men jeg har sett noen på selve penisskaftet også.

Skrevet

Den skal være stor! Og ikke brun, grå eller rosa, men fin vanlig farge, hva nå enn det er. Og ikke noen sinnsyke blodårer på. Ellers får den gjøre hva den vil :D

Skrevet
:overrasket: Herregud! Håper en av gutta her inne starter en tråd som heter En annerledes f***e-tråd hvor de forteller om hvilken farge og størrelse de foretrekker på lepper og åpninger! Blir det ramaskrik da, tro? Dette synes jeg var lavmål.
Skrevet

Nå var det jo en gutt som startet denne, så kanskje en jente får ta ansvar for fitte-tråden? ;)

Skrevet

Synes peniser rett og slett er stygge jeg. Rent estetisk.

Skrevet

Jeg har aldri sett en stygg en jeg. Jeg har også bare hatt sex med kjærester jeg har vært glad i. Jeg studerte ikke penisen deres inngående heller. Det viktigeste av alt er at den er ren og pen. Man kan godt trimme hårveksten litt også, men det er ikke noe must.

Skrevet

Hm. Jeg synes det tvert motsatte. :ler:

Skrevet

Hørtes trist ut. Ser ikke helt for meg hvordan sexen hadde blitt om jeg hadde syntes fitter var stygge....

Gjest kemnern
Skrevet

Er mann, men ser selfølgelig at det finnes pene og mindre pene peniser der ute.

Kan bare beskrive min egen..for den kjenner jeg jo best til, og er egentlig fornøyd med den. Den har bra, over gjennomsnitts lengde, hodet er alltid blottet for forhud,slapp som hard, og hodet er noe større enn skaftet. Forhuden kan ikke dras "over" hodekandten når den er hard. Selve skaftet er dermot tykkest på midten, litt tynnere mot hodet, men faktisk tynnest hel inne ved kroppen (Mot normalt??). Videre bøyer den en del nedover, har store og tykke blodårer, like det den som vil - får ikke gjordt noe med det.

Det jeg ser på som "stygge" peniser som jeg f.eks. har sett i noen filmer, er de som har et bittelite hode, som da ikke helt står i forhold til resten.

Skrevet

En tidligere elsker av meg har en litt uvant en...Kaller den trekanten. Men det blir en omvendt trekant. Den er tynn nederst og ser ut som en champinjong. Stort hode. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...