Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det er flere som har engasjert seg i tampongsaken...... http://www.lofri.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Leste akkurat saken på Dagbladet.no nå, kjempegøy at flere engasjerer seg i saken. Blir spennende og se innslaget som TV2 Hjelper skal lage. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Lo godt da jeg så KG på TV2 Hjelper Deg i dag Akjønte det gjaldt OB tvert... Milla, you made it! (Var det ikke du som satte igang den "mailkampanjen" da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Flott at de tok det opp på TV2 hjelper deg i går, selv om produsentene sier at de ikke kommer til å endre den igjen. Kanskje hvis vi alle går over til konkurrenten? Det gjør i hvertfall jeg! Så forresten at det har kommet over 2900 underskrifter på denne kampanjen nå! Hilsen Elefantina PS: Så mailen jeg hadde sendt på TV2 i går - min signatur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 I disse tider med høy arbeidsledighet, da kan vel noen sette igang å produsere "de gamle" ob`en igjen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Milla, you made it! (Var det ikke du som satte igang den "mailkampanjen" da?) Hadde ikke xeyes en finger med i spillet også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. oktober 2002 #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 Så vidt jeg husker var vel jeg den som startet den første tråden om O.b. inne på Velvære sidene (Den "nye" O.b.) men Xeyes hang seg kjapt på. Men det spiller jo ingen rolle det. Nå vet vi jo at fabrikken som produserte O.b. i Tønsberg er lagt ned og at de gamle ikke kommer tilbake. Det eneste håpet nå er at fabrikken i Tyskland begynner å produsere dem, men da må det vel opp i EU først :-) Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 Uansett - bra jobba, Milla. Dessverre nådde vi ikke frem - men altså, hva er problemet med å lage dem som kvinner vil ha det? Tipper hun produksjonssjefen hadde emmen smak i munnen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. oktober 2002 #9 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det handler vel om penger, som alt annet her i verden, kostnadskutt, reduksjon og profitt profitt profitt. Jeg er så lei, har mistet 16 av mine gode kolleger i Telenor nylig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #10 Del Skrevet 19. oktober 2002 Flott at de tok det opp på TV2 hjelper deg i går, selv om produsentene sier at de ikke kommer til å endre den igjen. Kanskje hvis vi alle går over til konkurrenten? Det gjør i hvertfall jeg! Så forresten at det har kommet over 2900 underskrifter på denne kampanjen nå! Hilsen Elefantina PS: Så mailen jeg hadde sendt på TV2 i går - min signatur! JA!! Gå over til konkurenten Always! Den loer ikke halvparten av det den nye ODen gjør. Tenkte på det her om dagen da tante rød kom åp besøk. ALWAYS ER MYE MYE BEDRE ENN O.B!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå