AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Er det bare jeg som syntes en stor andel norske kjendiser er " harry " ? Når jeg ser på disse prisutdelingene og intvjuer i forkant, er det så mye dumme spørsmål og fomling og fjas, syntes mange av de virker forvirret og uproffe. Har ennå til gode å se en utdeling eller arrangement hvor det er god , klassisk og virkelig flott klesstil, syntes mye virker veldig "hjemmemekket ", med et håp om at det liksom skal skille seg ut på en oppsiktsvekkende måte. Syntes ofte mange norske kjendiser samlet, blir som en stor, masete gryte med hyl og rop og tull . Rett og slett pinlig av og til... Anonymkode: 1e4b2...96f 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Er vi ikke ferdig med slikt piss? Så uinteressant alt det der. At folk gidder å engasjere seg Anonymkode: db50d...eb7 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Hvorfor gidder du å følge med på sånne prisutdelinger og sånt om du blir så flau av det? Jeg vil heller se maling tørke enn å se på sånt piss. Gullruten, gullfisken og hva faen alt dette rælet heter. Er ikke bare norske kjendiser som hyler og skriker, utenlandske også. Anonymkode: f111a...7f3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå