Gå til innhold

Vi kommenterer når vi ser andre pene/deilige mennesker. Er det vanlig i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan si hvis jeg ser en deilig og kjekk, pen mann og det samme gjør han hvis han ser noen fine damer. Er det flere som gjør det?

Liker tanken på at han ser mange deilige jenter/kvinner, men er sammen med meg.

Anonymkode: 3f220...238

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk, dere ser ut for å være sikkre på dere selv. Veldig positivt. Fortsett slik. 

Forhold med såpass trygge individer har potensiale for å bli veldig spennande, seksuelt og emosjonelt. 

heie dere ❤️

Anonymkode: 35fa6...0e1

AnonymBruker
Skrevet

Tja, iblant kanskje. Er ikke hemmelig at det finnes andre attraktive mennesker, men fokuset er på oss. Vi snakker mest om andre for å si noe om oss, på en måte. 

Vi har ei dame vi begge synes er flott (en utenlandsk skuespiller) og hun kler seg også veldig bra på en måte vi liker. Så han kan f.eks sende meg bilde av henne ikledd noe råflott og si at jeg hadde kledd det plagget. 

Anonymkode: b7ce0...425

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har vært sammen lenge og kommenterer gjerne når vi ser attraktive mennesker av begge kjønn. Vi stoler fullt og helt på hverandre. Hun er hardnakket motstander av utroskap, men man kan jo aldri være helt sikker. Hun trenger i alle fall ikke være utro for å få mer, men kanskje bedre sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør ikke det, men stoler på hverandre:) hvor pene andre er er jo irrelevant. 

Anonymkode: af11e...44f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler å høre det fra mannen, men han tåler ikke å høre det fra meg uten å bli lei seg. Litt sensitiv kar. Men han nekter jo å kommentere damer i det store og hele da. Selv når jeg sier åh, hun der var pen, så er jeg fortsatt penere(selv om det ikke stemmer objektivt sett). Søt da :laugh:

Anonymkode: 886b3...12b

AnonymBruker
Skrevet

Høres slitsomt ut for meg, men fint at det funker for dere. 

Anonymkode: 9a4c4...7cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi kommenterer ikke andres utseende som positivt eller negativt på den måten. Ser ikke at det skulle være relevant egentlig. Men så er vi ikke så opptatt av det som andre kanskje. 

Når jeg tenker meg om kommenterer vi ikke på særlig mange ting heller som pene eller ikke. Malerier, biler, møbler, hus. Unntaket er klær, det kommenterer vi noen ganger. Og vi kommenterer ofte mat (smak) og musikk, sånne ting. Og personlighetstrekk, det snakker vi mye om og analyserer. Det er spennende. Utseende er i bunn og grunn kjedelig og uinteressant. 

Anonymkode: 73a62...549

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne forhold høres veldig progressive og kule ut, men i 90% av tilfellene tar de slutt fordi dere stadig jakter på noe bedre og ikke dedikerer dere til forholdet dere er i. Jeg gidder ikke holde på med sånne fjortisforhold, men for all del - lykke til. 

Anonymkode: 396a3...4a4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sånne forhold høres veldig progressive og kule ut, men i 90% av tilfellene tar de slutt fordi dere stadig jakter på noe bedre og ikke dedikerer dere til forholdet dere er i. Jeg gidder ikke holde på med sånne fjortisforhold, men for all del - lykke til. 

Vi gjør det samme, og har gjort det gjennom snart 20 år sammen. Det handler ikke om å jakte på noe bedre, men vi er begge estetikere og ser ikke noen forskjell i å gjøre den andre oppmerksom på et attraktivt menneske enn å f.eks peke ut et flott hus eller en kul bil. 

Vi liker alt som er vakkert, og vi er trygge nok på oss selv og vårt monogame forhold til å ikke bli truet av at andre mennesker er pene. 

Anonymkode: 7a245...479

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi gjør det samme, og har gjort det gjennom snart 20 år sammen. Det handler ikke om å jakte på noe bedre, men vi er begge estetikere og ser ikke noen forskjell i å gjøre den andre oppmerksom på et attraktivt menneske enn å f.eks peke ut et flott hus eller en kul bil. 

Vi liker alt som er vakkert, og vi er trygge nok på oss selv og vårt monogame forhold til å ikke bli truet av at andre mennesker er pene. 

Anonymkode: 7a245...479

Altså, alle liker det som er vakkert … Gud. Det er jo nesten som at du tror du er Petter Smart eller noe fordi du liker det som er vakkert. 

Anonymkode: e0a85...ab0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

What he/she said.

Anonymkode: 1cbc3...524

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså, alle liker det som er vakkert … Gud. Det er jo nesten som at du tror du er Petter Smart eller noe fordi du liker det som er vakkert. 

Anonymkode: e0a85...ab0

Alle liker ikke det som er vakkert. Vi kommenterer ikke egentlig vakre folk, men folk som har en dynamikk som ligner vår eller har noe vi vil ha. Vi synes egentlig mange pene folk er "kjedelige". 

Anonymkode: b7ce0...425

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, gjør det. Har ikke noe problem med det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.
Vi er ikke spesielt overfladiske. Vi kommenterer heller folk som har gode personligheter, er snille, respektfulle, kunnskapsrike, interessante osv.

Hadde jeg hatt en mann som kommenterte pene damer kun basert på utseendet så hadde jeg cringet. Nei takk.

Anonymkode: ad7b0...ad4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Såklart. Det er jo helt uproblematisk. Men kan forstå kvinner som er veldig usikre på seg selv og ikke klarer å høre om at det finnes damer som er penere enn dem uten at det går utover selvfølelsen dems. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei.
Vi er ikke spesielt overfladiske. Vi kommenterer heller folk som har gode personligheter, er snille, respektfulle, kunnskapsrike, interessante osv.

Hadde jeg hatt en mann som kommenterte pene damer kun basert på utseendet så hadde jeg cringet. Nei takk.

Anonymkode: ad7b0...ad4

Det er fullt mulig å synes noen er pen, men samtidig kunne sette pris på andre karaktertrekk hos et menneske. Verden er ikke sort/hvit. 

Anonymkode: d250f...031

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt stjerne i boka til en kjæreste som gav et ektefølt direkte kompliment til noen andre enn bare de såkalte vakre. 

Barn,funksjonshemmede, eldre, vanlige, rare, morsomme ,søte . : for et fint smil,  kjole,hatt ..hva som helst. 

Folk blir glad av et lite kompliment fra en fremmed 😊

Om han forteller meg at en dame er sexy,kan jeg selv se. Hvilken hensikt har det ? 

Men om han av og til gir andre, et uventet og ektefølt kompliment, så er det til glede for det mennesket den dagen . Det er å SE noen i forbifarten.  

Anonymkode: bc54b...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...