Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en liten krangel fordi jeg syntes han hadde blitt så kald. Han svarer med at «nå skal jeg vise deg hvor kald jeg er». 

På tlf gråt jeg til han for å vise at jeg er så lei meg hele tiden for hvordan han oppfører seg, han tar opp tlf og er ikke vag med å si til de rundt seg høyt «så gæren hu er»

for så sier han at han ikke vil feire 17 mai sammen med meg (noe han har sagt i hele dag) for så i dag skal han slå av tlf og gå ut på byen.

jeg sitter i gråt her Og føler at hele rommet spinner. Lurer på hvordan han kan være sånn mot meg. Og ja han er kald. Vil si alt det han gjorde nå er bare beviset på dette 😭 vi er ikke ungdommer heller, men 28 og 32

Anonymkode: 11ae8...eb6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Innse det at han ikke gjør deg lykkelig og dra. Du må selv sette en grense for seg og hvordan du vil bli behandlet. 

Anonymkode: c8653...000

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Finn urkraften din og svar han med at om han ikke kan oppføre seg som folk så gidder du ikke være sammen med han. Og faktisk mene og gjennomføre det da.

Det kan være tøft å bryte, men her tror jeg ikke du har noe å tape. Det er bedre å være alene enn sammen med en som ikke respekterer deg engang.

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han burde du rett og slett ikke være sammen med. Han er jo skikkelig stygg og slem mot deg! 😥

Anonymkode: f7842...022

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han lite empati? Narsissistisk?

Anonymkode: b3734...ab3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Da dumper du han. Så kan han sitte der med idiotien sin alene.

• Liker 6
Skrevet

Du kan ikke sitte å grine av ting.

Bli voksen. Hvis en annen voksen, her kjæresten, oppfører seg på en måte som gjør at du føler for å begynne grine, sett heller grenser.

"Jeg orker ikke slik oppførsel/reagering"

Kan/ vil han forandre seg? Ikke?

Nei da er han ikke kjæresten for deg.

Han skal kunne diskutere med en voksen uten at denne begynner gråte, og du skal kunne ha en kjæreste som ikke gir deg grunn til å gråte 

Med mindre han blir syk, dør ect.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Vimsepims skrev (2 minutter siden):

Finn urkraften din og svar han med at om han ikke kan oppføre seg som folk så gidder du ikke være sammen med han. Og faktisk mene og gjennomføre det da.

Det kan være tøft å bryte, men her tror jeg ikke du har noe å tape. Det er bedre å være alene enn sammen med en som ikke respekterer deg engang.

Han har null respekt for meg, det har han ikke hatt på lenge. Problemet har vært at jeg har hatt problemer med å slippe taket, for ting er jo ikke bare dårlig...selvsagt. 

han vet at dette med å slå av tlf å dra ut på byen osv har vært en trigger for meg. jeg har opplevd forrige typer Som har vært utro og dette skremmer meg. Jeg føler meg Så uvel i dette og finner ikke styrken til å Bare si «fuck deg».. bare dra ut. Og gjøre det ferdig sånn. Jeg har alltid unnskyldt meg (selv når jeg ikke skal unnskylde) selv når jeg blir kalt fitte, hore, gjøk, udugelig osv og alle trusler. 
Synes dette er så ubehagelig, og enda en helg må jeg sitte å føle på dette dritet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har han lite empati? Narsissistisk?

Anonymkode: b3734...ab3

Føler ikke at han har Så mye empati, selv ikke for andre mennesker som har det vondt .

Skrevet

Uff ikke lett dette . Han hørtes ikke bra ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes dette er så ubehagelig, og enda en helg må jeg sitte å føle på dette dritet

Du trenger jo ikke det.

Det kunne vært eksen din.

Er du redd for å være alene, redd for å slå opp.

Er vel heller verdt å ta en time eller tre hos privat psykolog?

Enn å plage seg selv så unødig.

Selvfølgelig er han grei iblant.

Det er jo alle mennesker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og dette gjør han bare fordi... Er det noe du ikke lar følge med hvordan dette har utviklet seg slik?

Anonymkode: e47c6...6f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herremin, det er ikke tomt for menn, ingen grunn til å holde på en sånn drittsekk av en fyr. 

Anonymkode: 1576f...16b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har null respekt for meg, det har han ikke hatt på lenge. Problemet har vært at jeg har hatt problemer med å slippe taket, for ting er jo ikke bare dårlig...selvsagt. 

han vet at dette med å slå av tlf å dra ut på byen osv har vært en trigger for meg. jeg har opplevd forrige typer Som har vært utro og dette skremmer meg. Jeg føler meg Så uvel i dette og finner ikke styrken til å Bare si «fuck deg».. bare dra ut. Og gjøre det ferdig sånn. Jeg har alltid unnskyldt meg (selv når jeg ikke skal unnskylde) selv når jeg blir kalt fitte, hore, gjøk, udugelig osv og alle trusler. 

Men kjære deg, du kan ikke ha det sånn!❤️Du kan ikke la noen behandle deg slik! Dette er så utrolig ødeleggende. Se for deg at noen sier slike ting til et lite barn. Dette barnet er deg. Det skader deg like mye. 

Du får det ikke bedre før du kommer deg bort. Du må ta vare på den lille jenta i deg.

Anonymkode: e4169...fc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi hadde en liten krangel fordi jeg syntes han hadde blitt så kald. Han svarer med at «nå skal jeg vise deg hvor kald jeg er». 

På tlf gråt jeg til han for å vise at jeg er så lei meg hele tiden for hvordan han oppfører seg, han tar opp tlf og er ikke vag med å si til de rundt seg høyt «så gæren hu er»

for så sier han at han ikke vil feire 17 mai sammen med meg (noe han har sagt i hele dag) for så i dag skal han slå av tlf og gå ut på byen.

jeg sitter i gråt her Og føler at hele rommet spinner. Lurer på hvordan han kan være sånn mot meg. Og ja han er kald. Vil si alt det han gjorde nå er bare beviset på dette 😭 vi er ikke ungdommer heller, men 28 og 32

Hva er poenget med å være i dette forholdet? 

Ja, han har rett i at å demonstrativt gråte på telefon, som du åpent innrømmer å ha gjort, er manipulerende adferd. Dette er en kjent hersketeknikk. Og det er det gode grunner til. Så at han sier til folk rundt han at du oppfører deg galt når du velger hersketeknikker? Det må han være fri til. Hersketeknikker hører ingensteds hjemme i forhold.

Og, ja, selvsagt kan være alene 17. mai om han vil. Han er i et forhold med deg, ikke fangen din? Og selvsagt er det ok om han slår av telefonen og koser seg ute på byen med venner.

Du er meget kontrollerende. Og kommer ikke med et eneste eksempel på verken «trusler» eller kaldhet fra han. Har du eksempler? Utover, altså, at han har egne kompiser, av og til ønsker å være alene, ikke tolererer manipulerende adferd og andre helt normale ting?

Anonymkode: 87f78...a4c

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Min tolkning av det du skriver: Han er kald fordi han har mistet følelser. Han er for feig til å slå opp, så han oppfører seg jævlig og håper at du vil gjøre det for han.

Anonymkode: a480b...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump idioten. 

Anonymkode: 002d1...b8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet har vært at jeg har hatt problemer med å slippe taket, for ting er jo ikke bare dårlig...selvsagt. 

Du kan ikke bli hos en mann bare fordi han ikke alltid er slem. Ingen er slem hele tiden. Selv ikke Hitler.

Anonymkode: d2914...0f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker som om du gråter for å få en reaksjon fra han... 

Det er manipulering og hersketeknikk. 

Anonymkode: 3cf4a...a06

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som dere gjør hverandre godt. 

Anonymkode: e7a63...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...