AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har sett en video om Waltraud Amundsen og har hørt mye positivt om henne som behandler. Er det noen som har fått atlas-korrigering av henne eller noen andre, og som kan dele sin erfaring her? Anonymkode: b8ba3...ead
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Det er vel helt udokumentert og på grensen til svindel? Med risiko for skade på blodårene i halsen? Anonymkode: d0f7b...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel helt udokumentert og på grensen til svindel? Med risiko for skade på blodårene i halsen? Anonymkode: d0f7b...b6b De lærde strides, og det er forskjellige teknikker. W Amundsen manipulerer ikke, men trykker på punkter. Ts Anonymkode: b8ba3...ead
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De lærde strides, og det er forskjellige teknikker. W Amundsen manipulerer ikke, men trykker på punkter. Ts Anonymkode: b8ba3...ead Så massasje/triggerpunktmassasje, altså? Bare et fancy navn for det? Anonymkode: d0f7b...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så massasje/triggerpunktmassasje, altså? Bare et fancy navn for det? Anonymkode: d0f7b...b6b Behandleren W Amundsen har grunnutdannelse som massør fra Axelsons skolen (Sverige) og har 26 års erfaring som Atlas korrigerer. Hun massere ikke men trykker på forskjellige punkter under skallen, der hun kjenner at Atlas virvelen ikke ligger riktig på plass Hun har visst korrigiert 40 000 pasienter. Ts Anonymkode: b8ba3...ead
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett en video om Waltraud Amundsen og har hørt mye positivt om henne som behandler. Er det noen som har fått atlas-korrigering av henne eller noen andre, og som kan dele sin erfaring her? Anonymkode: b8ba3...ead Ja, jeg var der kanskje for 8 år siden og fikk god hjelp. Det hjalp veldig med atlaskorrigering. Anonymkode: a3672...038
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg var der kanskje for 8 år siden og fikk god hjelp. Det hjalp veldig med atlaskorrigering. Anonymkode: a3672...038 Hva slags problemer hadde du i forkant og hva ble bedre etterpå? Ts Anonymkode: b8ba3...ead
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Behandleren W Amundsen har grunnutdannelse som massør fra Axelsons skolen (Sverige) og har 26 års erfaring som Atlas korrigerer. Hun massere ikke men trykker på forskjellige punkter under skallen, der hun kjenner at Atlas virvelen ikke ligger riktig på plass Hun har visst korrigiert 40 000 pasienter. Ts Anonymkode: b8ba3...ead Jeg hadde en time med atlas-korrigering, så skulle jeg komme tilbake for en annen time for sjekk og fikk da en massasje også. Anonymkode: a3672...038
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags problemer hadde du i forkant og hva ble bedre etterpå? Ts Anonymkode: b8ba3...ead Jeg slet psykisk, men hadde også mye vondt i korsryggen og hadde en liten feilstilling i hoftene og. Ettet atlas-korrigeringen fikk jeg like hofter og like lange ben, og smertene i korsryggen forsvant. Jeg fikk mye bedre holdning Jeg følte at det var noe positivt som skjedde med meg psykisk, men jeg sliter fortsatt. Anonymkode: a3672...038 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 Jeg prøvde atlaskorrigering i dag😊mulig woodo. Men jeg fungerer knapt😌 Anonymkode: 249e2...9a0
Kalevala Skrevet 23. juni 2022 #11 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 20.48): De lærde strides Det er vel ikke de lærde som strides.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå