AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg må ha ny vaskemaskin og tørketrommel og vurderer miele, men det skremmer meg at de er så forferdelig tunge. Jeg bor i leilighet og må ha dem på badet, men det blir vel ikke så lett å få flyttet dem for å vaske eller hvis det skulle oppstå noe? Noen som har miele? Hva er deres erfaringer? Synes dere de er verdt prisen? (Og vekten?) Anonymkode: b22a8...7ca
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Er ikke alle vaskemaskiner helt sinnsykt tunge da? Vi har Miele, men aldri tenkt at de var ekstra tunge. Anonymkode: 6d578...716 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke alle vaskemaskiner helt sinnsykt tunge da? Vi har Miele, men aldri tenkt at de var ekstra tunge. Anonymkode: 6d578...716 De er 100 kg, andre er vel rundt 60-70 Anonymkode: b22a8...7ca
Amossa Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Vi har Miele vaskemaskin. Den er tung i forhold til tørketrommelen vår som står ved siden. Men hvor ofte trenger du å ha dem fram? Iblant, ja. Vår Miele er nå 17 år. Husker at den var dyr, men den er robust og har gått som ei klokke. Mens barna bodde hjemme ble det vasket treningstøy og håndklær hver dag. Vår neste vaskemaskin blir ikke en Miele. Den blir unødvendig dyr for vårt lille bruk nå.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De er 100 kg, andre er vel rundt 60-70 Anonymkode: b22a8...7ca Ok? Min Miele veier 80 kg, 10 kg mere enn Bosch https://www.miele.no/e/w1-vaskemaskin-frontmater-wca-030-wcs-active-lotushvit-11477750-p Anonymkode: 3da11...a22 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #6 Skrevet 8. mai 2022 I stedet for å kjøpe to maskiner, kan dere kjøpe en kombinert vask/tørk, så får dere bare en maskin å holde styr på. Anonymkode: eed6d...181
Serafina. Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I stedet for å kjøpe to maskiner, kan dere kjøpe en kombinert vask/tørk, så får dere bare en maskin å holde styr på. Anonymkode: eed6d...181 Det er min plan når det trengs nytt her i huset. I dag har jeg Miele vaskemaskin og tørketrommel og begge har gått som klokker i 12 år. Aldri tenkt på om vaskemaskinen er tung - må sjekke.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #8 Skrevet 8. mai 2022 Amossa skrev (11 timer siden): Vi har Miele vaskemaskin. Den er tung i forhold til tørketrommelen vår som står ved siden. Men hvor ofte trenger du å ha dem fram? Iblant, ja. Vår Miele er nå 17 år. Husker at den var dyr, men den er robust og har gått som ei klokke. Mens barna bodde hjemme ble det vasket treningstøy og håndklær hver dag. Vår neste vaskemaskin blir ikke en Miele. Den blir unødvendig dyr for vårt lille bruk nå. Helt normalt. Tørketromler er ikke på langt nær så tunge som vaskemaskiner. Anonymkode: 4da10...dfc 2
Amossa Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I stedet for å kjøpe to maskiner, kan dere kjøpe en kombinert vask/tørk, så får dere bare en maskin å holde styr på. Anonymkode: eed6d...181 Vi ble frarådet å kjøpe kombinert av en venn som er elektriker. Han sa at det ble mer slitasje på komponentene i en kombinert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå