Gå til innhold

Til dere som IKKE fortalte om utroskapet,:hvordan påvirket det dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har landet på å ikke fortelle kona at jeg har vært utro. Fire ganger med samme dame. 

Velger å bli og velger å leve på en løgn. Det er få uker siden forrige utroskap og jeg lurer på hvordan dette vil påvirke meg fremover. Jeg har, så langt, ikke klart å være veldig nær min kone. 

Noen med erfaring? Hvordan er det å leve med en slik hemmelighet? Hvordan klarte du sex etterpå? Hvordan klarte du leve med følelser for en annen? (dersom du også hadde det slik) 

Røk forholdet til slutt eller lever du fortsatt på en løgn? 

Mann, 49

Anonymkode: d2a95...c21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del så gikk det over etter hvert de vanskelige følelsene. Når det kom litt på avstand. Tenker ikke på det lenger omtrent. Alt er normalt igjen mellom oss nå. 

Anonymkode: 8fd97...36a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget at min mann har flere år har vært utro med naboen vår flere ganger og tidligere har han vært utro både fysisk og emosjonelt med forskjellige damer.

Min mann er veldig opptatt av sex og jeg har ikke merket noe forandring, han har vært like gira på å ha sex med meg selv om han altså har pult disse damene bak min rygg🤮😭

Anonymkode: 99779...549

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har oppdaget at min mann har flere år har vært utro med naboen vår flere ganger og tidligere har han vært utro både fysisk og emosjonelt med forskjellige damer.

Min mann er veldig opptatt av sex og jeg har ikke merket noe forandring, han har vært like gira på å ha sex med meg selv om han altså har pult disse damene bak min rygg🤮😭

Han har ikke fortalt meg at han har vært utro, men jeg har nøstet opp utroskapen bak ryggen hans og nå skal han få det slengt i ansiktet.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Mann 49 år og 22 i hodet. Skjerp deg og få litt moral a «mann». Stakkars kone som har blitt rundlurt av en feig «mann». 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever godt med at jeg var utro mot min nå, X samboer. Jeg hadde aldri dårlig samvittighet, ikke hatt det siden heller😊 

Anonymkode: 54dab...5d7

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lever godt med at jeg var utro mot min nå, X samboer. Jeg hadde aldri dårlig samvittighet, ikke hatt det siden heller😊 

Hvorfor ikke dårlig samvittighet? Hadde hun vært fæl mot deg slik at du syns du fortjente å være utro? 

Var utroskapet årsak til bruddet? 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har ikke fortalt meg at han har vært utro, men jeg har nøstet opp utroskapen bak ryggen hans og nå skal han få det slengt i ansiktet.

Hva har du tenkt gjøre med det? Går du fra han? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har du ikke dårlig samvittighet ? 

Anonymkode: 09602...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For min del så gikk det over etter hvert de vanskelige følelsene. Når det kom litt på avstand. Tenker ikke på det lenger omtrent. Alt er normalt igjen mellom oss nå. 

Anonymkode: 8fd97...36a

Hvor lang tid tok det før du kom over det? Angrer du utroskapet? Hvordan var det i begynnelsen da? Klarte du være nær partneren din? Og hvorfor ble det ikke slutt, siden du var utro? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke dårlig samvittighet? Hadde hun vært fæl mot deg slik at du syns du fortjente å være utro? 

Var utroskapet årsak til bruddet? 

Ts

Det var ikke årsaken til bruddet. Jeg er kvinne. Min samboer var stygg, gav meg ingen kjærlighet, var  fysisk og psykisk stygg. Han fortjente at jeg var utro. Kvitt han nå. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Har landet på å ikke fortelle kona at jeg har vært utro. Fire ganger med samme dame. 

Velger å bli og velger å leve på en løgn. Det er få uker siden forrige utroskap og jeg lurer på hvordan dette vil påvirke meg fremover. Jeg har, så langt, ikke klart å være veldig nær min kone. 

Noen med erfaring? Hvordan er det å leve med en slik hemmelighet? Hvordan klarte du sex etterpå? Hvordan klarte du leve med følelser for en annen? (dersom du også hadde det slik) 

Røk forholdet til slutt eller lever du fortsatt på en løgn? 

Mann, 49

Mistet kone, 3 barn, alt av venner og 2 familiar. 

Anonymkode: 2ffff...fb4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var ikke årsaken til bruddet. Jeg er kvinne. Min samboer var stygg, gav meg ingen kjærlighet, var  fysisk og psykisk stygg. Han fortjente at jeg var utro. Kvitt han nå. 

Og det er i slike tilfeller jeg kan forstå utroskap.... 

Godt å høre du er på et annet sted. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mistet kone, 3 barn, alt av venner og 2 familiar. 

Trist, men... Hvorfor var du utro når du hadde så mye å miste? Høres ut som du angrer... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Trist, men... Hvorfor var du utro når du hadde så mye å miste? Høres ut som du angrer... 

Julebord, litt alkohol og en ung fristelse. Ja jeg angrer. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke helt inntrykk av at dette er skrevet oppriktig men heller fiktivt? 

Du legger premiss om at alle som har vært utro «lever på en løgn»?

Anonymkode: b6172...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får ikke helt inntrykk av at dette er skrevet oppriktig men heller fiktivt? 

Du legger premiss om at alle som har vært utro «lever på en løgn»?

Anonymkode: b6172...70a

Hvis man velger å ikke fortelle så lever man jo på en løgn, eller med en løgn. Det er ikke fiktivt. Jeg har vært utro, men forteller det ikke(tror jeg), og vil gjerne høre fra andre hvordan de har hatt det med det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du noen råd til ts? Hva bør han gjøre tenker du?

AnonymBruker
Skrevet

Eneste grunnen til at du ikke forteller det er at du er for feig og ikke tør å ta konsekvensene av dine egne handlinger. Jeg har selv vært utro flere ganger så jeg dømmer deg ikke, men vær ærlig med deg selv om bakgrunnen til det,for det er alltid er grunn. Om du fortsatt ønsker å være i forholdet, må du gi henne samme muligheten til å knulle rundt også. For du kommer ikke til å slutte. Og jvis du innerst inne er ferdig med forholdet er det jo like greit å fortelle det. 

Anonymkode: 5c316...b1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du forsøkt å komme tilbake om du angrer? 

Anonymkode: 30feb...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...