AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Han var 44, jeg 38 år ... vi var sammen i 2,5 år . Barnløse begge to, men han hadde ikke lyst på barn. Hvor er alle de barnløse mennene i norge som ønsker barn? jeg har ikke møtt noen av dem.. Fyller straks 39 år og ser vel at tiden har rent ut.. skal ikke forundre meg om jeg møter masse menn som vil ha barn når det er for sent for meg... Tenker å kjøpe meg en liten hund etterhvert .. Anonymkode: 6c204...142
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 En hund kommer ikke til å hjelpe med lokke til deg en mann som ønsker barn. Vil tro det hadde motsatt effekt irl. Anonymkode: 4a4fe...391 1
Diezel Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): En hund kommer ikke til å hjelpe med lokke til deg en mann som ønsker barn. Vil tro det hadde motsatt effekt irl. Anonymkode: 4a4fe...391 Det er ho bare tøv, masse menn som liker hunder vel? Og hund er jo en koselig følgesvenn til hun finner er forhold Dessuten skal man vel ikke «lokke til seg» en mann - hun skal vel finne en som verdsetter henne for den hun er - og da skal man ikke late som om man er en annen for å lokke.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Få barn på egenhånd dersom det er viktig for deg? Anonymkode: 59c79...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå