Gå til innhold

Cronos - eller andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoi! Har vært litt fraværende et par dager...

OM denne spilleren er bra, ja? Den er så bra som du håper! Deilig, fargerikt og intuitivt brukergrensesnitt. Litt sulten på batteri, dog. Den første tiden driver du og klikker og herjer i menyene, og da forsvinner batteriet etter et par dager. Men hvis du bruker den fornuftig holder batteriet som på andre spillere. Kanskje en aning lenger (mulig jeg er partisk her :sjarmor:).

Video-delen funker til min overraskelse en aning bedre enn hva jeg turde håpe på. Noen sa at den var helt håpløs, men det vil jeg ikke si. Den funker greit til musikkvideoer og dokumentarer. Mindre bra til dvder og hurtig film. Det er tross alt bare 12 fps (som gir best resultat).

Ellers er det knall lyd (med Porta Pro). Spiller FLAC og OGG som en drøm.

Jpg-delen funket ikke så veldig bra. Hele spilleren låste seg, og måtte resettes. Og nå, når jeg kobler til maskinen, blir hele skjermen hvit kontra i begynnelsen, hvor det stod "Connected" og blå skjerm. Men det er bagateller. Noen få "hickups" men veldig bra overall. USB host har jeg ikke testet. Og du er klar over at du er nødt til å koble til endestykke for å lade spilleren. Kjøpte min fra Amazon USA. Den skuffet ikke. Akkurat like bra som jeg hadde håpet (men få ikke super-høye forventninger, da! - iPod har kanskje bedre brukergrensesnitt, og er litt kjappere).

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Takk for fyldig forklaring, Cronos :). Har bestilt den allerede, har da returrett på postordre ;).

Men eh..."Og du er klar over at du er nødt til å koble til endestykke for å lade spilleren"? Hva mente du egentlig der?

Skrevet

Du kan ikke sette hverken lader, usb-kable, line-in eller line-ut rett i spilleren. Det følger med en "dings" som må kobles til for å få alle inn-/ut-ganger.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Du kan ikke sette hverken lader, usb-kable, line-in eller line-ut rett i spilleren. Det følger med en "dings" som må kobles til for å få alle inn-/ut-ganger.

Sånn å forstå. Ble nesten redd for at jeg måtte kjøpe noe i tillegg.

Nå gleder jeg meg til den kommer på torsdag... tror jeg :).

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Lykke til med et godt kjøp!

Hehe, skulle akkurat til å leite fram innlegget. Sitter med den nå, synes den virker utrolig lovende. Likte designet (selv om det ikke er det viktigste), enkel å bruke og jeg slipper å boote opp Windows. Tror jeg blir fornøyd med denne :)

Skrevet

Ja, men du bør kjøpe deg bæreveske til den. Altfor god til å mishandles i lomma. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...