Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen tilsier, er det noen som vet om denne er en bleking eller bare en lys/lysnende hårfarge? Jeg har ikke prøvd den før, bare andre lysnende farger fra L’Oréal excellence. Det er farger i motsetninger til typisk «lyse slingor» fra Depend som er bleking. Fint om noen vet eller kan hjelpe meg å svare… Det er denne pakningen jeg mener på, se vedlagte bilde og link: https://nicebeauty.com/no/loreal-paris-preference-ultra-platinum-very-light-blonden.html 

B54FA2DA-C052-4B72-8FF0-5B4456ACAB8C.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleking, ikke farge. Ingen hårfarge kan lysne opp uten bleking! 

• 1 måned senere...
Skrevet

Ingen som har erfaring med typen vist ovenfor?😊

Skrevet

Jeg pleier å sjekke i pakken om det er tuber eller poser. Hvis det er tube er det lysfarge (som lysner pigmentene i håret), er det sånne små poser med pulver er det bleking (som mer "svir av" pigmentene i håret. Vet ikke om det var noe til nytte? 😊

Skrevet
Kenelz skrev (På 7.5.2022 den 18.32):

Bleking, ikke farge. Ingen hårfarge kan lysne opp uten bleking! 

Jo, det kan det 😊 Lysfarge kan lysne mange nivåer. Og du kan blande fargene med kalde eller varme pigmenter. De fleste får for gult hår, og dermed bruker lillasjampo f eks. Men lysfargene kan blandes med kalde nyanser så det blir en fin farge når man skyller ut. Bleking derimot må ofte etterbehandles fordi der er pigmentene "svidd bort" uten at det korrigeres på noe måte underveis. Man kan styre litt av prosessen utifra hvor kraftig vannstoff man bruker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...