Gå til innhold

Hun unngår meg fordi jeg ikke ble glad når en fremmed vil være kjæresten hennes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne som stadig tiltrekker seg drittsekker har møtt en fyr som etter to dater har sagt at hun er kvinnen han vil dele livet med og overøser henne med gaver og sier han føler han elsker henne. Alle venninnene hennes har vært henrykt på hennes vegne mens jeg som har dårlig erfaring med slike ba henne være veldig på vakt og sa jeg fikk en dårlig følelse. Nå vil hun ikke snakke med meg og jeg syns det er kjipt 😕 men vil ikke være en sånn person som smisker og blir godt likt fremfor å være ærlig om hva jeg tenker om at dette er et rødt flagg. Andre som har opplevd å bli syndebukk fordi man sier hva man tenker? Neste gang hun nevner noe om en fyr skal jeg bare holde kjeft 

Anonymkode: ad6ee...c32

Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

La henne ha det gøy. La henne kose seg. Ingenting enda indikerer at fyren er en drittsekk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En venninne som stadig tiltrekker seg drittsekker har møtt en fyr som etter to dater har sagt at hun er kvinnen han vil dele livet med og overøser henne med gaver og sier han føler han elsker henne. Alle venninnene hennes har vært henrykt på hennes vegne mens jeg som har dårlig erfaring med slike ba henne være veldig på vakt og sa jeg fikk en dårlig følelse. Nå vil hun ikke snakke med meg og jeg syns det er kjipt 😕 men vil ikke være en sånn person som smisker og blir godt likt fremfor å være ærlig om hva jeg tenker om at dette er et rødt flagg. Andre som har opplevd å bli syndebukk fordi man sier hva man tenker? Neste gang hun nevner noe om en fyr skal jeg bare holde kjeft 

Ja det er et rødt flagg, men denne jenta er kanskje ung, ikke så moden og har få erfaringer i livet. 

Taktikken til denne mannen er klassisk love-bombing, og han utgir seg for å elske hun, og overøser hun med alt som er vakkert. Det er jo en taktikk alle drittsekker og psykopater bruker. 

Anonymkode: 1b8b3...37f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja det er et rødt flagg, men denne jenta er kanskje ung, ikke så moden og har få erfaringer i livet. 

Taktikken til denne mannen er klassisk love-bombing, og han utgir seg for å elske hun, og overøser hun med alt som er vakkert. Det er jo en taktikk alle drittsekker og psykopater bruker. 

Anonymkode: 1b8b3...37f

Jeg vet, de skumleste og mest jævelige mennene jeg har møtt har startet sånn og nå vet jeg selvsagt bedre. Så jeg blir beskyttende og ønsker henne det beste, er veldig åpen og støttende når hun møter menn som virker normale men fikk en dårlig følelse her. Kjipt at alle venninnene sier han er drømmeprinsen så jeg blir drittsekken

• Hjerte 1
Skrevet
Lunaris skrev (58 minutter siden):

La henne ha det gøy. La henne kose seg. Ingenting enda indikerer at fyren er en drittsekk. 

Lovebombing etter to(!) dater er et potensielt rødt flagg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

(...) Nå vil hun ikke snakke med meg og jeg syns det er kjipt 😕 

Så er du kvitt den idioten. 

Anonymkode: 51897...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, er det Cecilie Fjellhøy? 🙈

Anonymkode: bd653...623

Gjest O.G.
Skrevet

Denne type venninne er det greit å bli kvitt siden skitlivet deres har det med å gå utover folk i rundt dem.

AnonymBruker
Skrevet
On 5/8/2022 at 9:01 AM, O.G. said:

Denne type venninne er det greit å bli kvitt siden skitlivet deres har det med å gå utover folk i rundt dem.

Jo det er sant, men har vært venner i 10 år og er jo glad i henne. Hun skrev etter dette innlegget at jeg er en dårlig venn og den eneste som ikke støtter henne med denne nye hun ikke kjenner, jeg skrev jeg i motsetning til andre faktisk bryr meg og derfor ikke jatter med men skal være positiv når hun faktisk har blitt litt kjent med han. Nå har hun blokkert meg så da er vel vennskapet over uansett. Er mye enklere med de andre venninnene mine som er ganske like til meg, men syns dette var ekkelt og kjipt. Føler meg nesten autistisk noen ganger siden jeg sier det jeg tenker og får kjeft uten å skjønne hvorfor. 

Skrevet

Sånn er det når man er av typen som ikke jatter med.

AnonymBruker
Skrevet

Din venninne oppfører seg veldig spesielt hvis hun blokkerer deg på grunn av dette. Hun velger en ny mann over et 10 år langt vennskap. Dette kommer hun til å angre bittert på, hun kommer helt sikkert tilbake til deg når hun får roet seg. 

Anonymkode: 0ffc5...451

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La henne gå styre på, men prøv å stå i det du sa til henne. 
Du er ingen dårlig venn, men ønsker din venninne alt godt. 
Hun har tydeligvis glemt å være på vakt, tross tidligere erfaringer. 
Hvis dette viser seg å være drømmeprinsen og alt går bra, så er det en liten pris å betale enn at alt rakner enda en gang og venninnen er atter en gang i krisemodus og trenger krisehjelp 

Anonymkode: 5659f...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...