AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Leier et sted jeg hater. Det er stygt og jævlig med mugg og skadedyr, naboer som bråker med høy musikk osv. i tillegg er det veldig dyrt. Men beliggenheten er perfekt, for har unger på skole, og kort avstand til «alt» (buss, butikk, sentrum, lysløype, apotek, barnas venner osv). Jeg har finansieringsbevis og kan flytte om jeg finner noe, problemet er at jeg ikke har funnet noe jeg liker. Men nå klarer jeg bare ikke å bo her mer!!! Så: a. Flytte til en annen leiebolig? b. Kjøpe noe uten at jeg egentlig har lyst på det? c. Bite tenna sammen og bli her? d. Alternativ jeg ikke har tenkt på? Anonymkode: de1ab...42c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Flytt til en annen leiebolig Anonymkode: 4c55d...29b 2
GammelKaktus Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Er det helt uutholdelig så må du jo bare finne en ny leiebolig men det blir jo en del kostnader. Ville kanskje vurdert å kjøpe noe som ikke var helt perfekt men som du kan fikse opp da? Mugg er jo ikke bra og har du barn så er det jo verre...så ut derfra må du jo. 1
Gjest Lunaris Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Hev leieavtalen. Mugg er helseskadelig og du har barn.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 trøndermann38 skrev (9 minutter siden): Flytt så fort som mulig, mugg er skadelig Lunaris skrev (6 minutter siden): Hev leieavtalen. Mugg er helseskadelig og du har barn. Jo, men jeg må jo bo et sted. Anonymkode: de1ab...42c
Gjest Lunaris Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, men jeg må jo bo et sted. Anonymkode: de1ab...42c Ja, du må flytte. Dyrt og vanskelig men spør nav om økonomisk støtte til det eller noe. Helse først.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Kom deg inn på boligmarkedet nå og kjøp bolig selv om du kanskje ikke står 100% inne for den. Jeg vet ikke hvor hen i landet du bor, men her i Bergen må man faktisk bare ta det man har råd til. Man kan ikke tenke på solforhold, hvilken etasje man ønsker å bo i, størrelse eller standard. Du kan avansere om noen år når boligen har økt i verdi. Anonymkode: 41b49...93f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Kanskje gjøre det mer koselig der du bor. Sette opp noen telys og luftfrisker. Anonymkode: 8945d...130
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan avansere om noen år når boligen har økt i verdi. Jeg frykter at prisene vil synke når renta går opp og at jeg vil tape masse penger Anonymkode: de1ab...42c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 Lunaris skrev (1 time siden): Ja, du må flytte. Dyrt og vanskelig men spør nav om økonomisk støtte til det eller noe. Helse først. Jeg har finansieringsbevis og penger nok til å flytte. Problemet er å finne noe å flytte til. Anonymkode: de1ab...42c
trøndermann38 Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, men jeg må jo bo et sted. Anonymkode: de1ab...42c Helse er viktigere enn å være nøye på sted å bo. Kjøp noe som er ok, så flytter du heller igjen senere 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #13 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kanskje gjøre det mer koselig der du bor. Sette opp noen telys og luftfrisker. Anonymkode: 8945d...130 For dét hjelper mot skadedyr og bråkete naboer 🤣🤣🤣 Anonymkode: 85744...f7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå