AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Hei jeg fikk beskjed om at jeg trolig har en MA med et foster uten hjerteaktivitet, er i uke 7. Sitter og venter på prøvesvar på hcg og prøver å forberede meg litt på aborten. Jeg har hatt en MA før oppdaget i uke 14, men da ryddet kroppen opp før de rakk å gi meg piller. Det var en fryktelig vond opplevelse og jeg mistet utrolig mye blod. Så nå er jeg litt redd. Har en jobb som er sinnsykt stressende og krevende de to neste ukene, og bekymrer meg for om jeg kan gå på jobb under en medisinsk abort? hvor lang tid tar det? Gjør det fryktelig vondt? Mister man mye blod? Tar imot erfaringer med takk! Anonymkode: 3dd59...85c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Har gjort det 2 ganger. Første gang var det jævlig vondt, andre merket jeg ikke engang. Men du får med deg smertestillende. Anbefaler deg å sette pillene, ta smertestillende og gå å legg deg. Sov gjennom det hvis du greier Anonymkode: 348bd...fb8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har gjort det 2 ganger. Første gang var det jævlig vondt, andre merket jeg ikke engang. Men du får med deg smertestillende. Anbefaler deg å sette pillene, ta smertestillende og gå å legg deg. Sov gjennom det hvis du greier Anonymkode: 348bd...fb8 Takk for svar. Gjør man dette på dagtid? Eller kveldstid? Igjennom natten? Anonymkode: 3dd59...85c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Jeg tok abort etter å ha født 2 barn. Merket overhodet ingenting. Ingen smerter. Blødde ikke veldig mye. Kom en liten klump i do etter noen timer. Anonymkode: b13d8...1ce
DMS Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Hatt 3 spontane sa, enorm forskjell på veke 6-7 og veke 10 for min del. Den i v 10 var som din sjølv om embryoet hadde stoppa å utvikle seg i v 6 (var på ultralyd pga blødning før aborten verkeleg starta, alt bortsett frå embryoet hadde fortsett å utvikle seg). Dei to som skjedde i v 6-7 var som ein vanleg mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå