Sirah Skrevet tirsdag kl 13:15 #21 Skrevet tirsdag kl 13:15 Sånne steder har ofte bare en butikk selv om det kryr folk der på sommeren. Butikkene skal overleve vinteren også
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:52 #22 Skrevet tirsdag kl 13:52 Den ene butikken tjener inn på sommeren og klarer å levere et meget godt tilbud også om vinteren. Jeg tror økt konkurranse i området vil til en grad ødelegge for oss som bor fast/utenom sesong og som liker tilbudet Søndersrød i dag har. Stor og fin butikk, god ferskvare/varmmat-disk, ryddig og rent og mer til. Jeg ønsker heller at det fortsetter, enn å få inn en billigbutikk/kjede - som i grunn ikke trengs. Anonymkode: 758f7...5c9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:00 #23 Skrevet tirsdag kl 16:00 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 20.53): De som ikke har bil, da? Høres langt ut å sykle til butikken hvis det tar femten min med bil. Anonymkode: 1ef12...97a Det er ingen arbeidsplasser på Helgeroa. De som bor der fast, må ha bil for å komme seg til og fra jobb. Anonymkode: 5c9ce...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå