Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Nå er jeg litt forvirra. Jeg testet postivit på EL den 26.okt. I følge testen skulle det da være 24-36 timer til EL. Dette var på dag 14 i min syklus. Venta mensen tilbake tidligst 10.nov. Men på lørdag, 05.11 kom mensen.... Er det ikke vel få dager fra EL til mensen startet?? Skal det ikke gå 12-14 dager? Sluttet på p-pillen i september, og forrige syklus var på 28 dager(testet ikke for EL) Er det normalt at det går så få dager fra EL til mensen kommer? EL testen var helt klart positiv.... Blir sprø av dette.
Gjest Helene1 Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Det kan ikke være festeblødning da?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Eggløsningen kommer fra 10-18 dager før mens. Fra positiv eggløsning til mens hos deg ble da 10 dager. Er enig i at det var kort, men det behøver ikke å være noe galt. Er det flere syklusser som er sånn ville jeg ha reagert.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Nei, det er nok ikke festeblødninger, for mye blod til det. Da får jeg bare se ann syklusene fra nå av og håpe at neste blir lenger, hvis jeg ikke er så heldig at jeg tester positivt neste mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå