AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Sjefen tåler veldig dårlig at man gjør menneskelige feil. Ofte gjør jeg det når jeg er stressa og blir uoppmerksom. Jeg er egentlig en redelig person, men pga mas hver gang en ikke gjør ting perfekt så har jeg begynt å la være å si ifra så lenge det ikke er litt større saker. Anonymkode: 73306...db0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Vanskelig å si uten eksempler. Anonymkode: d0f19...db4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjefen tåler veldig dårlig at man gjør menneskelige feil. Ofte gjør jeg det når jeg er stressa og blir uoppmerksom. Jeg er egentlig en redelig person, men pga mas hver gang en ikke gjør ting perfekt så har jeg begynt å la være å si ifra så lenge det ikke er litt større saker. Anonymkode: 73306...db0 Så lenge du fikser opp i feilene dine så er det ikke nødvendig å informere om det så lenge det ikke har betydelige konsekvenser. 🤷♀️ Anonymkode: 0ce9b...39f 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Så her er det ikke feil som er problemet, men sjefen din. Anonymkode: c7096...76b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vanskelig å si uten eksempler. Anonymkode: d0f19...db4 Kjørte over en kantstein/brostein utpå plassen så den knakk, brukte for mye av en vare og for lite av en annen som blir tap på ca 500,- for de to. Kantsteinen vet jeg ikke hvor mye. ts Anonymkode: 73306...db0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Du må melde fra om kantstein, sånt kan man bruke forsikring på, men ikke like lett om man tror det er slitasje eller frost, så det kan de tape på. At du gjør feil som koster såpass er ikke så små feil i mine øyne. Hadde det vært snakk om å legge utstyr i omvendt rekkefølge i hylla der de skal ligge (for å så rydde opp etter seg!) så er det en småfeil - noe som stjeler tid men som kan ryddes opp i ganske lett. Anonymkode: cb768...cfe
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Eller, å glemme å bruke "Med aller vennligst hilsen" i epostsignatur en uke etter at firmaet kunngjorde at "Med vennlig hilsen" ikke er vennlig nok for deres profil - det er en småfeil. Kaste bort produkt til 500 og ødelegge deler av uteområdet - tabber, ja. Men tabber du må si fra om. Anonymkode: cb768...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjørte over en kantstein/brostein utpå plassen så den knakk, brukte for mye av en vare og for lite av en annen som blir tap på ca 500,- for de to. Kantsteinen vet jeg ikke hvor mye. ts Anonymkode: 73306...db0 Er dette småfeil? Jeg tenker at dette er store feil ( som det absolutt er menneskelig og gjøre) og som må rapporters. Hvis sånne ting blir skjult er det ikke rart sjefen din maser. Anonymkode: 8a21e...b87 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Ok, da får jeg si ifra. ts Anonymkode: 73306...db0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 Ja, du må skrive avvik. Anonymkode: 428a7...f9c
Vaffelhunden Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Om en feil burde rapporteres eller ikke kommer an på hvilke konsekvenser det får for virksomheten/leder dersom leder ikke blir informert om feilen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du må skrive avvik. Anonymkode: 428a7...f9c «Skrive avvik»…. Eh, er da ikke i alle yrker man gjør det. Anonymkode: fae7f...dc0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): «Skrive avvik»…. Eh, er da ikke i alle yrker man gjør det. Anonymkode: fae7f...dc0 Nei, det er snakk om for mye bruk av buljong i en suppe, (som jeg fikk reddet ved å erstatte med vann), men da tap av buljong. Så var det 4 sukkerbrød som hadde for lite av egg, pga feilberegning. Også var det kantsteinen. Vifte skrev (8 timer siden): 🤦♀️ Du kan jo prøve å forestille deg hvordan det er å ha kommunikasjon med en sjef som det er vanskelig å ha en dialog med. Mesteparten av dette var feil pga nervøsitet pga tidligere mas fra personen. Alt henger sammen vet du. ts Anonymkode: 73306...db0
Gjest ti10 Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Jeg er for ærlighet, men hvis sjefen er så kjip som du sier, og ingen andre får skylden, hadde jeg nok holdt kjeft.
Olive_North Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): «Skrive avvik»…. Eh, er da ikke i alle yrker man gjør det. Anonymkode: fae7f...dc0 Å arbeide på en plass uten god avvikelsehåndtering må være et mareritt 🥹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå