AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Er et marinert svinestykke Jeg tok det ut av fryseren i går kl 17. Tinte det i vann en halvtime, så ble det liggende på kjøkkenbenken i 1,5 t. Etter det har det ligget i kjøleskapet. Er det trygt å spise eller burde jeg kaste det? Anonymkode: c27e9...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Jeg ville ikke spist det Anonymkode: 41ad5...aab
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Hvordan var det da du la det i kjøleskapet? Helt tint og romtemperert? Eller ikke helt gjennomtint og fortsatt kjølig? I det siste tilfellet ville jeg ikke nølt med å spise det. I det første tilfellet ville jeg spist det hvis det lukter fint. Anonymkode: 5951b...5b5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Så lenge det ikke lukter, ville jeg spist det.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #7 Skrevet 8. mai 2022 Hahahahaha. Hvordan skulle det ha rukket å bli dårlig på den korte tiden? Anonymkode: 88dab...aa6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå