Akryl Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 https://www.nettavisen.no/okonomi/shabana-takker-det-norske-folk-det-er-som-en-kjarlighetsportal/s/5-95-479842 Jeg hadde fått dårlig samvittighet å be folk om penger. Jeg hadde solgt huset og fått pengene. Hvorfor ikke selge som før i tiden. Hadde du gitt massevis av penger hvis vedkommende kunne selge huset og fått penger. Rehmans ektemann kunne gjort dette 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Skjønner ikke hva du skriver i siste halvdel av innlegget ditt, men dette er å kaste bort penger. Ærlig talt, hvem gir bort penger sånn at en kjendis kan dra til utlandet for alternativ medisinsk behandling? Vil man være gavmild eller hjelpe noen så er det hundretusenvis av bedre formål å gi til. Anonymkode: d3a26...a91
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjønner ikke hva du skriver i siste halvdel av innlegget ditt, men dette er å kaste bort penger. Ærlig talt, hvem gir bort penger sånn at en kjendis kan dra til utlandet for alternativ medisinsk behandling? Vil man være gavmild eller hjelpe noen så er det hundretusenvis av bedre formål å gi til. Anonymkode: d3a26...a91 Det er tydeligvis mange for pengene strømmer inn. Jeg ville aldri bedt om penger men solgt leilighet osv. Anonymkode: f7f21...70d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Akryl skrev (19 timer siden): https://www.nettavisen.no/okonomi/shabana-takker-det-norske-folk-det-er-som-en-kjarlighetsportal/s/5-95-479842 Jeg hadde fått dårlig samvittighet å be folk om penger. Jeg hadde solgt huset og fått pengene. Hvorfor ikke selge som før i tiden. Hadde du gitt massevis av penger hvis vedkommende kunne selge huset og fått penger. Rehmans ektemann kunne gjort dette Tja ... 1) Det er ikke Shabana Rehman selv som har startet den spleisen. 2) Hvilken ektemann? De ble vel skilt i fjor. 3) Å selge en bolig, finne en ny, pakke, flytte og pakke opp igjen tar tid og krefter. Mye tid, og mye krefter. Min erfaring som pårørende til alvorlig kreftsyke mennesker tilsier at det finnes veldig begrenset med begge deler. 4) Det er ingen som tvinges til å gi penger her, det er helt frivillig. De som bidrar er mennesker som ønsker å gi henne en sjanse, og er villige til å være med og betale. Noen gir litt, noen gir mer, og til sammen blir det forhåpentligvis nok. Det er mange situasjoner der jeg synes det opprettes spleiser som er direkte frekke og storforlangende. Dette er ikke en av dem. Litt av poenget med velferdssystemet vårt er jo nettopp at det skal være mulig å bli syk og få behandling uten å måtte gå fra gård og grunn, og jeg ser ikke den helt store moralske og etiske forskjellen i denne situasjonen. Anonymkode: c34ac...2c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå