AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Hei. Datter bytter lærer til høsten. Nåværende lærer er helt fantastisk, og har gjort at de første 4 årene på skolen har vært en positiv opplevelse for vårt barn. Hun er tydelig, varm, kunnskapsrik, tålmodig, forståelsesfull, hun har sett hvert enkelt barn og fått oss foreldre til å føle at vårt barn har stor betydning i hennes hverdag. Hun har vært lærer i over 20 år, har flere ganger sagt at klassen Hun har hatt disse 4 årene har gitt henne mange gode minner. (Vi har flere barn, og kan ikke si det samme om de andre lærerene. ). Skolen gir ikke noe ekstra til 4.klasse lærerene som gir seg og starter i 1.kl igjen. Vi ønsker å gi henne en liten oppmerksomhet i privat regi, men klarer ikke helt å finne ut hva. Ønsker noe nyttig, som ikke savner støv og som kan gi henne minner fra klassen. Hun er en kreativ person, liker å reise, elsker hagearbeid, og å tilegne seg kunnskap. Hun er også glad i å lage mat. Noen ideer om hva vi kan gi? Anonymkode: 67a0a...8bd
Alan Smithee Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Skriv et brev der du sier akkurat dette. Jeg har fått mange kopper og mye sjokolade opp igjennom - det jeg tar vare på, er brevene. De er gode å ha når dagene ikke er så lette. 4 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Hva med en kopp som denne? Og i tillegg et fint kort.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (28 minutter siden): Hva med en kopp som denne? Og i tillegg et fint kort. Finnes den på nett? Anonymkode: 67a0a...8bd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Slik hengekøye til å ha i skogen. Anonymkode: 7b805...c6d 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Finnes den på nett? Anonymkode: 67a0a...8bd Ja, her https://www.sparetorget.no/products/krus-lykken-er-a-ha-deg-som-larer
Rosenrød Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Vær så snill å finne på noe annet enn en kopp, de går det inflasjon i;-) Hilsen lærer på tjuende året😄 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Et brev er gull verdt. ❤️ Unngå kopp og lykt… og egentlig pyntegjenstander, med mindre du er sikker på stil og smak til mottaker. Anonymkode: c57c7...f12 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et brev er gull verdt. ❤️ Unngå kopp og lykt… og egentlig pyntegjenstander, med mindre du er sikker på stil og smak til mottaker. Anonymkode: c57c7...f12 Datter har laget et kort, med 3 setninger. Holder det altså? Anonymkode: 67a0a...8bd
Silimonika Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Hva med en uteplante eller ett tre/bærbusk eller lignende - som varer men ikke samler støv 😊 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 Som lærer ville jeg ha satt stor pris på et kort. Hvis dere ønsker å gi en liten ting i tillegg, er f.eks. noe som kan spises eller drikkes opp fint, men jeg hadde også blitt glad for en slik kopp eller blomster. Anonymkode: 71b19...b15 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Skrevet 8. mai 2022 Et kort med noe som kan spises eller drikkes opp, en blomst, en stikling/grønnsaksplante e.l. Sjekk om det er flere som ønsker å gi en gave, så slipper læreren å sitte igjen med 25 kopper med «verdens beste lærer». Anonymkode: 0503f...e43 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #13 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Datter har laget et kort, med 3 setninger. Holder det altså? Anonymkode: 67a0a...8bd Du kan jo skrive et brev i tillegg da😊 Anonymkode: bae7d...f17
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 Så hyggelig:) Jeg har fått mange kopper, så ville heller fått en gave som jeg kan spise eller oppleve. (Kino, gavekort bokhandel) Et kort med en hyggelig hilsen er veldig trivelig også. Jeg setter mest pris på gavene som har symbolsk verdi. Anonymkode: 215cc...ad2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Lærer her. Jeg har også fått kopp 😁. Men har også fått krydder,blomster , sjokolade, votter, duftlys. Hyggelig med pyntegjenstander, men det kan fort bli litt mye hvis man får det hvert år. Anonymkode: 31d00...330
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 Du kan lage en fotobok med bilder av elevene og brev de har skrevet til læreren. Anonymkode: c464f...2a5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #17 Skrevet 8. mai 2022 Lærer - Kopp med eget navn– Plakatbar.no Verdens beste Lærer kort– Plakatbar.no Plakat til hverdagshelten - Med eget navn– Plakatbar.no Poster til lærer– Plakatbar.no Ekte superhelter jobber i skolen– Plakatbar.no Her var det flere fine ting. Anonymkode: 22ee6...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå