AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er interessert i en leilighet som har nytt kjøkken, men de har valgt å sette inn to lave kjøleskap inn i kjøkkeninnredningen, istedenfor å ha kombiskap. Dette har selger gjort fordi han vil ha mer benkeplass. På grunn av dårlig rygg og nakke er jeg ikke noe tilhenger av å bøye meg så mye, men hvis jeg kjøper denne leiligheten må jeg være flink å sette meg ned på kne hver eneste gang jeg skal inn i kjøleskapet. Er det noen som har innebygd lite kjøleskap i kjøkkeninnredningen? I boden ved siden av må man da ha fryseskap/ fryseboks. Anonymkode: 393f8...962
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er interessert i en leilighet som har nytt kjøkken, men de har valgt å sette inn to lave kjøleskap inn i kjøkkeninnredningen, istedenfor å ha kombiskap. Dette har selger gjort fordi han vil ha mer benkeplass. På grunn av dårlig rygg og nakke er jeg ikke noe tilhenger av å bøye meg så mye, men hvis jeg kjøper denne leiligheten må jeg være flink å sette meg ned på kne hver eneste gang jeg skal inn i kjøleskapet. Er det noen som har innebygd lite kjøleskap i kjøkkeninnredningen? I boden ved siden av må man da ha fryseskap/ fryseboks. Anonymkode: 393f8...962 Kjøleskapene er i de to borterste skapene. Ts Anonymkode: 393f8...962
GammelKaktus Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Jeg kunne ikke levd med det, jeg vil ha skikkelig kjøleskap som jeg kan stå å glo i på mitt kjøkken, eventuelt en kald matbod jeg kan gå inn å glo i. 😄 Men om du kan leve med det så er det jo greit, men brekker du beinet så blir det jo problematisk...har en venninna som nettopp har brukket beinet derfor jeg tenkte på det...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Jeg kunne ikke levd med det, jeg vil ha skikkelig kjøleskap som jeg kan stå å glo i på mitt kjøkken, eventuelt en kald matbod jeg kan gå inn å glo i. 😄 Men om du kan leve med det så er det jo greit, men brekker du beinet så blir det jo problematisk...har en venninna som nettopp har brukket beinet derfor jeg tenkte på det... Ja jeg liker også å se inn i kjøleskapet mitt og ha oversikt, og jeg liker å ha fryseboks nedenfor. Jeg sa til megler at jeg syntes det var litt dumt at det var små kjøleskap, mem da sa hun at det var jo bare en bagatell... Ts Anonymkode: 393f8...962
GammelKaktus Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg liker også å se inn i kjøleskapet mitt og ha oversikt, og jeg liker å ha fryseboks nedenfor. Jeg sa til megler at jeg syntes det var litt dumt at det var små kjøleskap, mem da sa hun at det var jo bare en bagatell... Ts Anonymkode: 393f8...962 Jeg synes ikke det er en bagatell, skal du endre noe på det kjøkkenet så må du jo nesten endre alt, og det er jo litt kjipt når det er nytt liksom... Og for deg som allerede sliter med rygg og nakke så er kanskje ikke dette den smarteste løsningen, men så er det jo hvis alt annet stemmer... Pris, beliggenhet, størrelse osv hvis alt det er bra så veier kanskje det opp for et slikt kjøkken...?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Kan du ha en liten krakk stående foran kjøleskapene? Da blir det å åpne døren/e, sette seg på krakken, se og løfte ut. Det hadde hjulpet mye for min noen ganger vonde rygg. Anonymkode: 735e9...59b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det er en bagatell, skal du endre noe på det kjøkkenet så må du jo nesten endre alt, og det er jo litt kjipt når det er nytt liksom... Og for deg som allerede sliter med rygg og nakke så er kanskje ikke dette den smarteste løsningen, men så er det jo hvis alt annet stemmer... Pris, beliggenhet, størrelse osv hvis alt det er bra så veier kanskje det opp for et slikt kjøkken...? Ja det er akkurat det da... Å skjære vekk den borteste delen av kjøkkenbenken for å få inn et kombiskap som igjen dekker litt av vinduet, kommer jo ikke til å se noe pent ut men det var sånn kjøkkenet var tidligere. Hadde jeg vært 25- 30 år hadde jeg ikke brydd meg om kjøleskapet, men man blir jo mer og mer sær etter hvert som årene går. Ts Anonymkode: 393f8...962
Ullvott Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Hvor praktisk er egentlig det skapet nærmest veggen/vinduet? Med tanke på at en innebygget kjøleskapdør er ganske tykk: får man åpnet døra nok til å f.eks plassere litt store varer der inne, eller å ta ut hyllene når man skal vaske inni skapet? Jeg synes ikke det var noe praktisk, men som FrøkenMånestråle sier: hvis alt annet stemmer osv... 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ha en liten krakk stående foran kjøleskapene? Da blir det å åpne døren/e, sette seg på krakken, se og løfte ut. Det hadde hjulpet mye for min noen ganger vonde rygg. Anonymkode: 735e9...59b Det hadde jo vært en bedre Ts Anonymkode: 393f8...962
exictence Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har ikke det. Men kunne gjerne hatt det sånn. Nå gjør det kke meg noe å gå ned på kne, og synes det bare er greit med litt bevegelse, strekk og bøy. Har god tid 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå