AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg har slitt med fertilitet i alle år. Jeg er nå 34 år og har én datter etter å ha prøvd i fem år. Nå har vi igjen prøvd i over ett år uten å bli gravid med nummer to. Jeg prøvde Femar for første gang i april-syklusen. Jeg trodde jeg var gravid fordi mensen var forsinket med to dager. Nå er jeg på syklusdag 3 og har startet på nytt med Femar. Fra syklusdag 28 i forrige syklus har jeg hatt noen vanvittige smerter i hele mageregionen som strålte bak i ryggen. Det føltes som kraftige rier, med ekstreme strålinger av smerte nedover i kjeden. Jeg håpet at dette skulle være noe slags festesmerter, men så fikk jeg mensen på syklusdag 30. Smertene har fortsatt til i dag, men har avtatt litt i intensitet og hyppighet siden i natt. Jeg tok en graviditetstest i går og i dag for å være 100% sikker på at jeg ikke er gravid, fordi jeg leste på google at Femar gir misdannelser dersom man tar den under graviditet. Etter så mange år som prøver blir jeg bare så deprimert og lei meg hver gang jeg får mensen. Jeg føler virkelig at jeg hater kroppen min akkurat nå. Noen som kan gi noen oppmuntrende råd og historier om sin prøvertid? Anonymkode: 4c857...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Det er tøft å være prøver! Jeg har ett barn takket være femar. Jeg har ikke menstruasjon uten, så det er kun takket være femar. Anonymkode: 3f7fa...82d 1
elinoooor Skrevet 8. mai 2022 #3 Skrevet 8. mai 2022 Er selv satt på Femar, ikke fordi det var noe i «veien» men kroppen slet litt med å eggløsning. Så venter bare på mensen skal komme sånn at jeg kan starte opp, er veldig spent🤞🏼❤️ Du kan gjerne sende med dm om du vil snakke
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #4 Skrevet 8. mai 2022 Vår tredje er født på første runde med Femar. For en fantastisk medisin! Jeg kjente eggløsningen godt, for å si det sånn. 🙈 Lykke til! 🍀 Anonymkode: 68714...1fc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #5 Skrevet 8. mai 2022 Aksepter det ikke er guds plan du skal ha flere barn. Anonymkode: e06bb...d47
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Aksepter det ikke er guds plan du skal ha flere barn. Anonymkode: e06bb...d47 Dust😆 Anonymkode: 3f7fa...82d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå