Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år, bor på gutterommet i Molde, er uten arbeid og singel. Har fullført vgs, studerte et par år på ntnu men uten å fullføre noe, hadde ingen interesse for studiene, hadde bare hørt at jeg ville svømme i pussy på sykepleierstudiet, men ble skuffa. 

Har et par søstre, både yngre og eldre som begge bor i Oslo og tjener godt, har lang utdannelse og fått seg mann og en av dem har barn på vei. Foreldrene våre roser søstrene mine hele tiden på fb, sosiale settinger, hvor flinke de er, men nevner aldri meg med et ord til noen. Det er som om jeg ikke finnes. 

har planer om å få forandring og har alltid drømt om å satse på musikken, men aldri slått til der heller. Er villig til å flytte for musikken og. Jeg tar masse insj overfor damer, spør damer på treningssenter, fruktdisken på rema, men får aldri til å leve playerlivet, driter i forhold egt, masse tid til d senere en gang. Men opplever bare nei fra damer. Jeg har flere hobbyer, liker å se film, spille og høre på musikk mv, uten at d går heim hos damer. 

jeg har d tøft nå om dagen, og savner skikkelig et normalt liv, med alt av goder som dette livet har å by på. Drømmer om å være suksessfull, vise at jeg har fått d til. 

Anonymkode: 572f4...ff6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skaffer du deg jobb og flytter ut av gutterommet er mye gjort. Fullfører du en utdannelse er det enda bedre. Best blir det nok å slutte å sammenligne deg med søstrene dine.

Anonymkode: dc90f...a18

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å jobbe for å få et "normalt" liv. Det er det vi andre gjør. 

Anonymkode: 09322...cbe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er [..] singel.

[..] svømme i pussy [..]

Jeg fant grunnen.

Gode menn tenker og snakker ikke slik.

Anonymkode: 69257...666

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Denne postet du for litt siden slutt å svømme medlidenhet!

Anonymkode: b756a...dd6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Prøv ved delikatessedisken. 

Anonymkode: b4694...039

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er 29 år, bor på gutterommet i Molde, er uten arbeid og singel. Har fullført vgs, studerte et par år på ntnu men uten å fullføre noe, hadde ingen interesse for studiene, hadde bare hørt at jeg ville svømme i pussy på sykepleierstudiet, men ble skuffa. 

Har et par søstre, både yngre og eldre som begge bor i Oslo og tjener godt, har lang utdannelse og fått seg mann og en av dem har barn på vei. Foreldrene våre roser søstrene mine hele tiden på fb, sosiale settinger, hvor flinke de er, men nevner aldri meg med et ord til noen. Det er som om jeg ikke finnes. 

har planer om å få forandring og har alltid drømt om å satse på musikken, men aldri slått til der heller. Er villig til å flytte for musikken og. Jeg tar masse insj overfor damer, spør damer på treningssenter, fruktdisken på rema, men får aldri til å leve playerlivet, driter i forhold egt, masse tid til d senere en gang. Men opplever bare nei fra damer. Jeg har flere hobbyer, liker å se film, spille og høre på musikk mv, uten at d går heim hos damer. 

jeg har d tøft nå om dagen, og savner skikkelig et normalt liv, med alt av goder som dette livet har å by på. Drømmer om å være suksessfull, vise at jeg har fått d til. 

Har hørt at mange finner inspirasjon i Harry Potter. Kanskje du kan kjøpe deg en tryllestav og sim-sala-bim? 🙈 

Anonymkode: 4bf7c...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting som har endret seg siden 8.april?

Anonymkode: 3e177...3d9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Grow up. Du er misunnelig på de som har giddet å løfte rumpa si ut fra barneværelset hjemme hos mor og far og tatt seg en god utdannelse. Du er halvveis til 60 og bor fremdeles hjemme hos mor og far 😳

Anonymkode: eec36...6d9

Skrevet

100% trolling.  Leste akkurat samme innlegg på freak. no forum for en stund tilbake. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du det gøy i kjellerleiligheten "din"?

Anonymkode: 5d781...71e

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat dette skrev du jo om for en liten stund siden. Hva er det du har gjort siden da for å få det bedre? Eller er planen å synes synd på seg selv uten å gjøre noe for å få det bedre resten av livet?

Anonymkode: 95f52...95b

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fant grunnen.

Gode menn tenker og snakker ikke slik.

Anonymkode: 69257...666

For så vidt riktig, men de som faktisk svømmer i slikt både tenker og snakker på samme måte. En attraktiv dust kan ligge med hundrevis av kvinner, en uattraktiv dust blir incel. Kvinnesynet er det samme.

Anonymkode: c1ff9...e22

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Drømmer om å være suksessfull, vise at jeg har fått d til. 

Det var jo utrolig tullete å gå sykepleier fordi noen gutta sa at der kom du til å få masse damer. Høres ut som de bare tulla med deg?

Få deg en utdanning. Begynn på en bachelor innenfor noe du vil drive med. Er det for sent å søke til høsten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...