AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg lurer på hvilke erfaringer har dere med Krogsveen boligutleie. Dette gjelder utleie av bolig som utleier og leietaker. Jeg er mest interessert i erfaring som utleier. Fortell gjerne også hvilke erfaring du som har leietaker. Anonymkode: aa8de...48c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Er det ingen som er leid ut leilighet via Krogsveen eller leid bolig via Krogsveen? Anonymkode: aa8de...48c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Hadde vært interessant med erfaring med de. Anonymkode: aa8de...48c
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Min erfaring med Krogsveen Boligutleie er å holde seg unna dem, fordi: - De kredittsjekker ikke leietakerne om de er kredittverdige. Kilde er rettsak i Oslo Tingrett. - Megleren sjekker heller ikke referansene til leietakerne, men skriver til deg om at referansen tok ikke opp telefonen etc. - Megleren garanterer ikke for husleien, selvom de skal ha 8 % av utleieinntekten. - Megleren slurver med bildene som tas for innflyttningsprotokollen, slik at de ikke kan sammenlignes ved utflytting. - Megleren overlater boligen til leietakerne uten å avtale med deg først. - Megleren er ikke tilstede når leietaker flytter ut, slik det er avtalt. Anonymkode: b3c2d...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå