AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Det er vanskelig å ignorere. Det er slitsomt. Man blir usikker "hva finner h*n på i dag?". Evig berg og dalbane. Anonymkode: 94dbc...681
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanskelig å ignorere. Det er slitsomt. Man blir usikker "hva finner h*n på i dag?". Evig berg og dalbane. Anonymkode: 94dbc...681 Går det utover deg da? Anonymkode: 8cc7d...fd1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Går det utover deg da? Anonymkode: 8cc7d...fd1 Selvfølgelig. Hvor hyggelig er det å høre "du har sagt det", "du har kjeftet på meg", "du har tatt yoghurten min", "du har kommet for sent" når du vet at alt dette er bs? Anonymkode: 94dbc...681
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Hvor hyggelig er det å høre "du har sagt det", "du har kjeftet på meg", "du har tatt yoghurten min", "du har kommet for sent" når du vet at alt dette er bs? Anonymkode: 94dbc...681 Er vedkommende litt tilbakestående ? Hvor jobber dere ? Hvis du vet at kollegaen tar feil, er det bare å heve seg rolig over det😊
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 NiceOrNothing skrev (52 minutter siden): Er vedkommende litt tilbakestående ? Hvor jobber dere ? Hvis du vet at kollegaen tar feil, er det bare å heve seg rolig over det😊 Det er ikke mulig fordi det går videre til sjefen Anonymkode: 94dbc...681
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke mulig fordi det går videre til sjefen Anonymkode: 94dbc...681 Da tar du det med sjefen . At kollegaen din lyver om deg.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 NiceOrNothing skrev (24 minutter siden): Da tar du det med sjefen . At kollegaen din lyver om deg. Sjefen tror på kollegaen. Ikke overraskende fordi h*n er kjent for å manipulere folk. Derfor unngår alle denne kollegaen så godt det lar seg gjøre Anonymkode: 94dbc...681
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjefen tror på kollegaen. Ikke overraskende fordi h*n er kjent for å manipulere folk. Derfor unngår alle denne kollegaen så godt det lar seg gjøre Anonymkode: 94dbc...681 Da hadde jeg funnet meg ny jobb.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Sånn søppel-oppførsel opplevde faktisk jeg også. For eksempel når en ordentlig kjerring ikke klarte å finne igjen hodetelefonene sine. Men hun hadde lagt merke til at jeg hadde ett par hodetelefoner liggende (for å høre på musikk, for eksempel) men hun påstod at jeg garantert hadde tatt hennes eiendeler. Jeg hadde jo selvfølgelig hatt min liggende der ganske lenge, før hun hadde mistet sine. I tillegg var det jo ett par andre som også hadde med seg sine egne ting hjemmefra, ikke bare meg. Så hvorfor akkurat jeg var den "skyldige" aner jeg ikke. Men en dag ble jeg i alle fall innkalt til en avdelingsleder sammen med denne kjerringa. Jeg fikk anklager slengt mot meg, og jeg spurte hva slags merke hennes ting var. Hun hadde fremdeles kvittering fordi hun nylig hadde kjøpt den. Hun sa hva slags merke det var snakk om, men min var heldigvis ett helt annet merke. Så avdelingslederen avfeide selvfølgelig hele greia, og sa at den jeg brukte ikke kunne være noe som var stjålet fra kjerringa. Men dette stoppet aldri denne kjerringa var å baksnakke meg til Gud og hvermann. Hun hadde vel slengt temmelig mye dritt om meg bak ryggen min, i flere dager før dette møtet med avdelingslederen. Men hun hadde overhodet ingen "interesse" av å innrømme ovenfor resten av jobben at påstandene hennes var 100 prosent piss preik. Men hun forandret litt på historien sin da: hun påstod at de hun hadde mistet var som samme merke som mine. Men selv om hun tidligere hadde nevnt ovenfor flere kollegaer at hodetelefonene hennes var av et spesifikt merke, så var det aldri noen andre som nevnte dette når hun påstod at hennes ting var av ett helt annet merke enn hun tidligere hadde påstått. De kunne vel sagt at "men for noen dager siden sa du at hodetelefonene dine var av XXX merke!" eller noe sånn. Men det var aldri noen som nevnte en forbanna dritt om dette. Folk bare lot henne holde på, uten å si henne i mot en eneste gang. Men det tok vel ikke så mange dagene etter dette at hun faktisk fant igjen hodetelefonene sin, som hun hadde lagt igjen i bilen sin. Anonymkode: e0b78...8b6
Anonymeeee Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 Minner meg veldig om den samme personen som ble beskrevet et annet sted her på KG. Som gikk til sjefen og gråt fordi at folk var «slemme» med henne.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #12 Skrevet 8. mai 2022 Anonymeeee skrev (27 minutter siden): Minner meg veldig om den samme personen som ble beskrevet et annet sted her på KG. Som gikk til sjefen og gråt fordi at folk var «slemme» med henne. Finnes sikkert mange sånne der ute Anonymkode: 94dbc...681
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 Anonymeeee skrev (25 minutter siden): Helt sikkert Denne her gråter ikke. "Bare" lyver. Anonymkode: 94dbc...681
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 Da hadde jeg først sagt fra til vedkommende under fire øyne. "Dette er ikke greit, skjerp deg." Hvis vedkommende ikke gjorde dette hadde jeg gått videre til verneombud Anonymkode: 2b7f2...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå