Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

40 år, tendenser til «hengende» fjes og begynnende nasiolabiale(?) linjer. Vurderer filler i kinnben. Erfaring? Fornøyd? Skrekkhistorier? Mengde/pris?

Er ute etter svar fra dere med omtrent samme problemstilling som meg selv, som ville korrigere aldringstegn diskret, ikke gjøre om på det medfødte utseende. Henvisninger til bloggere/unge folk/kjendiser som har overdrevet trenger jeg ikke, vet om disse  :)

Anonymkode: ba6ae...fdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 8 ml. Kosta rundt 20000. Ble fornøyd ,resultatet er meget naturlig. Men neste gang blir det trådløft i kombinasjon. Man får mer effekt og det varer lenger.

Anonymkode: c7347...02f

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke så mange svar her men vender tilbake til tråden og svarer meg selv i tilfelle andre lurer på det samme.

Tok filler i kinnben i dag. Totalt 2,4 ml. + botoxbehandling av et område. Kosta 9200,-. Foreløpig står resultatet perfekt til forventningene. Klarer ikke en gang selv å egentlig peke på forskjellen, men testet med ørten selfier fra vinkler jeg vanligvis er sykt misfornøyd med, og føler at jeg ser veldig mye mindre dratt/sliten/innsunken ut. Tror absolutt selv at dette passerer som en forbedring de færreste vil legge mer merke til enn at «hun ser fresh ut for tiden».

Nå er det litt hovent rundt stikkene, litt blå også. Så gjenstår jo å se om vevet rundt også er hovent og gir en ekstra boost nå. 

Så som en liten advarsel/bekreftelse på myten om at man fort kan bli avhengig: med en gang man har fikset en «feil»,  så blir den neste mer fremtredende… har litt hengende øyelokk, men har aldri plaget meg sånn at jeg tenker de skulle vært fikset på: men allerede etter en dag med mindre hengende kinn så leker jeg litt med tanken 🙄

Anonymkode: ba6ae...fdd

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...