AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Skjønner meg ikke helt på de som hele tiden vil/må oppgradere. De vil ha større leilighet, de vil ha hus, de vil ha en bedre beliggenhet. Og dette koster. Derfor sliter de seg ut på jobb og annet for å få råd til dette. Klarer man da å nyte at man har fått noe "bedre" og klarer man å leve med det, eller vil man ha noe større igjen? Selv setter jeg mer pris på tid enn luksus og status. Anonymkode: fce7d...ea9 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner meg ikke helt på de som hele tiden vil/må oppgradere. De vil ha større leilighet, de vil ha hus, de vil ha en bedre beliggenhet. Og dette koster. Derfor sliter de seg ut på jobb og annet for å få råd til dette. Klarer man da å nyte at man har fått noe "bedre" og klarer man å leve med det, eller vil man ha noe større igjen? Selv setter jeg mer pris på tid enn luksus og status. Anonymkode: fce7d...ea9 Ja, men det er jo ikke alle som er så ressurssterke at de kun er fornøyde med seg selv. Anonymkode: 1f14c...506
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Så enig! Tenkte sånn før, men det har jeg sluttet med. Velger å sette pris på det vi har, i stedet for alt som kunne vært bedre. Tar heller romsligere økonomi og opplevelser enn materialistisk jag. Anonymkode: 90ab6...321 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er enig. Vi blir boende i blokk, med et relativt lite lån (2,4 mill), i stedet for å spinke og spare til rekkehus. Jeg vil ha muligheten til å evt ta ut ulønnet permisjon, reise litt, gå ned i stilling osv. Vil ha råd til de regningene som kommer nå når strøm, bensin og mat er dyrt. Anonymkode: 7a3c7...d63 2
lillevill Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): sliter de seg ut på jobb på jobb? 🤔 Hvordan det? De som sliter seg ut, er vel de som kjøper, pusser opp, bor der i noen år, selger, så nytt oppussingsobjekt. Det er spesielle mennesker som er lagd av sparkel og lim. De kan ikke være normale.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Vi koser oss med det! Det er ikke stress for oss å se etter ny og bedre bolig, det reven hobby! Vi elsker å henge på Finn. I tillegg ser vi alltid etter boliger med gode utleiemuligheter, så det er en investering i pensjonen vår tillegg. Det er en livsstil. Anonymkode: ee233...1ff
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Har aldri tenkt slik faktisk. Bor i enebolig nå, jeg og mannen ønsket det pga plassen det gir, men vi har ingen planer om å flytte før det er en god grunn (ikke pga bedre beliggenhet f.eks). Bruker ikke over evne, faktisk heller langt under. Anonymkode: c35e1...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå