Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp fått g-positiv test og har de siste dagene måtte tisse hele tiden! Det blir så ille at jeg faktisk nesten tisser på meg hvis jeg ikke går på do med en gang. Men dette er vel sånt man får problemer med senere i svangerskapet pga press mot blæra, trodde ikke man måtte tisse hele tiden så tidlig? 

Noen som vet noe om dette??

Anonymkode: 1356c...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt normalt, og et tidlig tegn på graviditet. Nå skyldes det økning av hormonet progesteron, som fører til økt blodgjennomstrømning i nyrene, og dermet økt produksjon av urin. Dette vile roe seg ned etter noen uker. Også vil det bli et problem igjen senere når babyen blir så stor at livmora presser på blæra 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det sånn jeg også 😅 nå er jeg 10 uker og det har roet seg veldig, men hender seg at jeg må opp på do om natten enda. 

Anonymkode: 173bb...411

AnonymBruker
Skrevet

Slik hadde jeg også det, tisset voldsomt fra 4+0-5+0 ca, så roet det seg litt. Men våknet ofte om natten for å tisse selvom jeg ikke har drukket, har også tatt seg bittelitt opp igjen, er 10 uker nå.

Anonymkode: f2d25...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Det blir verre på slutten, jeg kunne ikke gå på butikken engang. Det tok 2 min til butikken 

Anonymkode: 5886e...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...