mrs.doubt Skrevet 7. november 2005 #1 Del Skrevet 7. november 2005 Er helt håpløs når det gjelder data. Skal snart logge meg ut for å sjekke om dette har gått bra. Og hvis det har det da ..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. november 2005 #2 Del Skrevet 7. november 2005 Tror kanskje det er noe feil med signarturen din. Men ellers så har du jo klart å åpne en bryllupsdagbok da Når gifter du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. november 2005 #3 Del Skrevet 7. november 2005 Dette har du fått til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2005 #4 Del Skrevet 7. november 2005 Grattis!! Når skal du gifte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.doubt Skrevet 7. november 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2005 Hipp hurra, dette er morsomt Og takk for svar tildere alle sammen. Kommer til å kikke mer på deres dagbøker etterhvert. Når jeg skal begynne å skrive på en ny dag, må jeg begynne med nytt emne da, eller fortsetter jeg på skriv svar på den som skrev hos meg sist? Jeg skal gifte meg 18 januar 06. Kort tid igjen hjelp. Nå har lille snuppa våkna Ha det på badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 7. november 2005 #6 Del Skrevet 7. november 2005 Grattis med dagbok og til oss. Det er jo ikke lenge til du skal gifte deg Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #7 Del Skrevet 8. november 2005 Gratulerer med dagbok! Straks bryllup for dykk jo! Spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 8. november 2005 #8 Del Skrevet 8. november 2005 Så morsomt med flere vinterbruder! Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. november 2005 #9 Del Skrevet 12. november 2005 til Når skal brylluppet stå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå