AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #141 Skrevet 9. mai 2022 Noen må jo ta ansvar for at restauranter ikke går konkurs. Anonymkode: edffa...717
Rhodiola Skrevet 22. mai 2022 #142 Skrevet 22. mai 2022 Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, mod.
TBergh Skrevet 22. mai 2022 #143 Skrevet 22. mai 2022 (endret) Hei TS Slik som noen har nevnt så kan de ha vunnet i pengespill, en eller kanskje flere ganger eller arvet, og de ønsker ikke å dele denne informasjonen da de er redd for at "god venner" fra gammle dager dukker opp og sier: "Hei husker du meg, vi som var såååå gooode venner", eller de kan leve på kreditt og lån. Mange som har gjort det og gjør det. Når det angår din sjalusi og misunnelse vis a vis dine venner, vil jeg bare si at jeg hadde følt som en betryggelse at andre vet hva du egentlig mener. Så hvis det er noe du lurer på, f.eks. hva du skal ha til middag, er det bare å spørre her på KG, da det er mange har som vet nøyaktig hva du bør og skal spise. Dette kalles besserwissere. De kjenner de fleste og kan det meste. I et gammelt ordtak sier: Det man kritiserer hos andre, er det man avskyr hos seg selv. Dette var mitt innlegg Med vennlig hilsen TBergh Endret 22. mai 2022 av TBergh 1
Anonymeeee Skrevet 22. mai 2022 #144 Skrevet 22. mai 2022 Har du tenkt noe på om vedkommende kan ha vunnet mange millioner kroner i Lotto for eksempel? Eller om vedkommende har tatt opp forbrukslån for å dekke behovet? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #145 Skrevet 22. mai 2022 Jeg kjenner noen som lever slik. Der arvet vedkommende 6 millioner og har dermed ikke boutgifter. Da dekker lønnen hennes forbruket helt fint. Ikke noe hytte da vel og merke Anonymkode: aa2be...e66 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #146 Skrevet 22. mai 2022 TS, tjener dere omtrent likt? Hvor mye tjener de? Anonymkode: 456e9...560
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #147 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 16.52): Da tilhører du nok et veldig lite mindretall. Og det heter ikke skeie ut. Det heter å nyte det livet har å by på. For hvilken glede gir penger som står på en konto? Utover at banken tjener rått på det? Anonymkode: c4fe4...c1e Folk er forskjellige. Min far levde sånn. Likte ikke å bruke penger på seg selv og investerte og sparte alt. Vi barna har så mange ganger sagt at vi ikke trenger og ønsker de pengene. Nå som han er død er det min mor som skal få gleden av dem og vi oppfordrer henne til å bruke dem. Anonymkode: 60881...08d 1
Nattero Skrevet 23. mai 2022 #148 Skrevet 23. mai 2022 Hadde fint klart leve i luksus jeg, så lenge jeg kunne bruke penger på hva som helst jeg ville! Det vil også si på mine ekte interresser, og ikke kun for og vise statusen!:) Hadde ikke prioritert helt som din venninne m/ fam her. F.eks trenger jeg ikke luksushus på fjellet- sånn som de tror er en hytte...Litt for glad i naturen sånn enn til og bruke og ødelegge enda mer av den!!! MEN- Er MASSE andre ting jeg kunne tenkt meg gjort mer av!!!😁😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå