AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Altså når man ikke legger seg samtidig og det bare skjer, eller uten at det ligger i lufta at begge vil. Sliter litt med at jeg ikke vil dumme meg ut/bli avvist så da blir det ikke sex selv om jeg har litt lyst. Anonymkode: 7d82a...925
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Tar en godt tak i ballene. Anonymkode: 112f1...f63
Skogshuldra Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Det enkle er nesten alltid det beste; "hei, skal vi pule/knulle/ha sex?" Og hva er det verste som kan skje? At du får nei? (kan jo tenkes han ikke orker å pule/ikke har lyst akkurat da - og det må jo være lov!) Ikke verdens undergang. Er jeg dritkåt da, så spør jeg om han vil slikke meg. Aldri fått nei på den. Menn liker at vi damer tar initiativ også Go for it! 2
Skogshuldra Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 PS "Vil du ha en sug?" funker som faen! Den har jeg faktisk ALDRI fått nei på... Og selv om han kanskje ikke egentlig orket pulings - så hender det at jeg bare setter meg på ham etter en liten stund, og så er vi i gang 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Er bare så lenge siden sist nå (er gravid og har en 1åring) og vi er ofte så slitne og at vi har kommet ut av "rutinen". Har liksom gått for lang tid til at det er lett å spørre... Argh, men vi vet begge to at vi MÅ holde sexlivet noenlunde vedlike, og er enige om det. Men ingen tar liksom insj og plutselig har det gått enda en uke. Uff, trenger bare tips for å spørre uten at det virker "formelt" og påtatt, men kan heller ikke bare ta på meg noe sexy, er jo så stor nå og ingenting passer... 🙈 TS Anonymkode: 7d82a...925
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 PS, mannen tenner ikke å bli sugd. Så den faller bort. Har visst aldri gjort det, heller ikke før han møtte meg. Blæ... TS Anonymkode: 7d82a...925
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Har han pleid å avvise deg? Kan du ikke bare kysse, ta på og ta av deg toppen eller lignende så går resten av seg selv? Anonymkode: 93087...a1a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Jeg bare går bort til han og gir han en klem, begynner å kysse han og etterhvert sier gjerne en av oss "skal vi gå på soverommet?". Og så er jeg opptatt av at vi skal klemme hverandre mye og jeg kysser han mye på kinnet og sånt. Forsøker å opprettholde fysisk kontakt som ikke er sex også. Anonymkode: ebdd1...a3e 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Altså når man ikke legger seg samtidig og det bare skjer, eller uten at det ligger i lufta at begge vil. Sliter litt med at jeg ikke vil dumme meg ut/bli avvist så da blir det ikke sex selv om jeg har litt lyst. Anonymkode: 7d82a...925 “Sex?” Ikke gjør kommunikasjon verre enn det er. Og ikke legg lista høyere enn den er. Det er verken mer eller mindre pinlig å si «sex?» til din partner og få et nei enn det er å si «vil du ha en kopp te?» til en partner og få nei. Nei er og skal være et helt greit, ikke-ladet ord. Anonymkode: e606a...359 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har han pleid å avvise deg? Kan du ikke bare kysse, ta på og ta av deg toppen eller lignende så går resten av seg selv? Anonymkode: 93087...a1a Ikke noe ofte, nei. Men jeg har heller ikke prøvd å ta insj så ofte heller, da han sier at han ofte er sliten og da vil jeg jo gi han tiden han trenger for å finne energien og ikke virke masete. Anonymkode: 7d82a...925
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bare går bort til han og gir han en klem, begynner å kysse han og etterhvert sier gjerne en av oss "skal vi gå på soverommet?". Og så er jeg opptatt av at vi skal klemme hverandre mye og jeg kysser han mye på kinnet og sånt. Forsøker å opprettholde fysisk kontakt som ikke er sex også. Anonymkode: ebdd1...a3e Den likte jeg 😊 føler jeg trenger en "myk" start etter så lang tid 🙈 vi er ellers flinke til å klemme og sosse og si at vi elsker hverandre TS Anonymkode: 7d82a...925 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå