Gå til innhold

Hva syns dere om denne type innredning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Galleribilde

Anonymkode: 38562...133

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Migrenefremkallende 

Anonymkode: cd9f4...736

• Liker 21
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Grusom. 

Skrevet (endret)

Stygt 

Hva er vitsen med å ha tomme rammer på veggen?

Endret av Gereon Rath
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke klart å bo der.

Anonymkode: 7cfd1...69f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fikk egentlig inntrykk av at man har dratt på nærmeste loppemarked, og kjøpt absolutt alt der. Der eneste kravet er at fargene passer slik ca sammen, men stilen ikke er så farlig. Så har plassert alt litt skrått i et forsøk på å gjøre det til "trendy gjenbruk"

Det som gjør mest vondt er bildene, på en veldig god andreplass kommer det at de har tre vidt forskjellige lamper på en så liten plass, det gjør direkte vondt. 

Anonymkode: 8ff3a...3f7

• Liker 7
Skrevet

Det kunne ha blitt ganske kult hvis ikke vedkommende hadde falt for fristelsen og lesset på akkurat litt for mye. I tillegg synes jeg ikke en kald, grå veggfarge passer spesielt godt til denne innredningsstilen. 

• Liker 9
Skrevet

Kjøkkenkroken er helt grei, men den passer dårlig sammen med resten.

• Liker 1
Skrevet

Definitivt ikke min greie, selv om jeg ikke skal påberope meg stilig innredning som det er. 

AnonymBruker
Skrevet

Det ser rotete ut. Litt sånn som det kan se ut når man ommøblerer stua. Alle plantene på gulvet og ting står litt på kryss og tvers. 

Anonymkode: 43bac...a32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Leo skrev (4 minutter siden):

Det kunne ha blitt ganske kult hvis ikke vedkommende hadde falt for fristelsen og lesset på akkurat litt for mye. I tillegg synes jeg ikke en kald, grå veggfarge passer spesielt godt til denne innredningsstilen. 

Der er du inn på det som egentlig skurret mest.

Det er en standard borettslagsleilighet, med enkleste/rimeligste kjøkken, hvitevarer og gulv, og den gråfargen alt ble malt med en stund. inkludert taklampa som skriker 2000 tallet. Og så fyller du den med møbler som ikke treffer i det hele tatt. 

Skal du først gjøre noe slikt må alt stå i "stil". 

Anonymkode: 8ff3a...3f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her ser man det fra motsatt side.

577_401316972.jpg

Anonymkode: 4a6e0...5af

Skrevet

Hadde bare de rammene ikke hengt slik og plantene foran TV’ en blitt plassert ryddig hadde jeg neppe tenkt noe. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia med blomster på rekke fremfor TV-en. Skjønner ikke greia med tomme bilderammer på skrå på veggene og skjønner ikke greia med tønner som skal funke som bord.

Det er en typisk 2000-talls leilighet, ingenting spesielt med den. Eierene ville gjøre det litt spesielt, reiste på loppemarked, bruktbutikk eller dynga og kjøpte alt som ikke var ødelagt. 

Anonymkode: 677c8...3e7

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Får vondt i øynene av de rammene. 

Skrevet

Bortsett fra rammene og plantene midt på gulvet syntes jeg det så fint ut. Jeg liker retromøblene, men mistenker at det andre er meglerpåfunn for å gi oppmerksomhet til leiligheten. 

• Liker 2
Skrevet

Uten de rammene; helt OK. 

AnonymBruker
Skrevet

For mye ting. Enkelte ting kunne jeg kjøpt selv men det passer ikke sammen. Jeg syns kjøkkenet og veggfarge er stygt. «Stilen» er så vidt grei hvis den var fullt gjennomført i hele boligen. 

Anonymkode: 7f030...e14

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...