Baloo222 Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er en mann å kjæresten min har spurt meg hva jeg ville følt om at hun dro på jentetur til Tyrkia én uke sammen med en venninne som er med sin nåværende mann etter utroskap. Hun og hennes venninne har begge snakket om at de ville aldri gått med på at vi gutta skulle dra på noe guttetur. Vi har bare vært sammen et par måneder, å på denne tiden har hun kysset en annen i fylla for ikke så lenge siden. Jeg har forklart at jeg kan ikke styre hva hun gjør eller ikke, men om hun vil bygge opp tillit igjen så er ikke en fyllatur til Tyrkia beste måten å gjøre dette på å jeg ville nok ikke klart å stole helt på at hun ikke ville gjort noe i fylla igjen enda da forrige hendelse er så nylig. Samtidig så vil jeg ikke være en drittsekk som skal nekte henne å gjøre noe hun vil, har også sagt at kanskje når vi har hatt mer tid sammen at det ville vært enklere for meg å at det selvfølgelig ikke skal være sånn resten av livet at jeg ikke aksepterer noe jentetur. Dette var ikke en tur de har planlagt lenge, kun spontant komme til å tenke på. Hun har også sagt at de snakket om å reise sammen alle 4 hvis vi mennene ikke ville de skulle reise alene. Jeg ønsker jo gjerne å jobbe med forholdet vårt fremover, å er redd for at om jeg nekter henne denne turen så vil det slå tilbake på oss negativt i ettertid selv om hun sier nå det er greit om jeg sier nei.. Spesielt når kjæresten til hun som hun skal reise med har sagt det var greit men ville helst dra alle sammen.. Bør jeg bite tennene sammen å be henne dra på jentetur?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Bare la henne dra. Hun har jo allerede kysset en fyr i fylla, så om du «nekter» henne å dra til Tyrkia så hindrer det vel ingen ting? Bare gi beskjed om at du ikke gidde være kjæreste med henne om hun ikke er trofast? Anonymkode: 458ed...405 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 først og fremst ville jeg aldri reist til Tyrkia og lagt igjen penger i det muslimske apartheid-regimet der, heller dra til Hellas, Kroatia, Bulgaria, Italia, Spania etc. Og for det andre, om hun drar dit, ville jeg vært bekymret for sikkerheten pga. rasismen mange muslimer har mot hvite, vestlige kvinner som de mener er fritt vilt for voldtekt. Anonymkode: e42b3...b03 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): først og fremst ville jeg aldri reist til Tyrkia og lagt igjen penger i det muslimske apartheid-regimet der, heller dra til Hellas, Kroatia, Bulgaria, Italia, Spania etc. Og for det andre, om hun drar dit, ville jeg vært bekymret for sikkerheten pga. rasismen mange muslimer har mot hvite, vestlige kvinner som de mener er fritt vilt for voldtekt. Anonymkode: e42b3...b03 Dette. Bare det å vurdere fylletur til Tyrkia når du er litt løs sier vel egentlig sitt om at du kanskje bør finne en annen? Anonymkode: 25486...ff9 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): først og fremst ville jeg aldri reist til Tyrkia og lagt igjen penger i det muslimske apartheid-regimet der, heller dra til Hellas, Kroatia, Bulgaria, Italia, Spania etc. Og for det andre, om hun drar dit, ville jeg vært bekymret for sikkerheten pga. rasismen mange muslimer har mot hvite, vestlige kvinner som de mener er fritt vilt for voldtekt. Anonymkode: e42b3...b03 Så korrupte mafia- land som Kroatia, Bulgaria og Italia er bedre enn Tyrkia? 😂 Du vet at voldtekt av vestlige kvinner også skjer der? Jeg og mange jeg kjenner har blitt overfalt av tyver i Italia.... Det er vel et av Europas største lommetyve- land.... just saying. Anonymkode: 315ac...919 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): først og fremst ville jeg aldri reist til Tyrkia og lagt igjen penger i det muslimske apartheid-regimet der, heller dra til Hellas, Kroatia, Bulgaria, Italia, Spania etc. Og for det andre, om hun drar dit, ville jeg vært bekymret for sikkerheten pga. rasismen mange muslimer har mot hvite, vestlige kvinner som de mener er fritt vilt for voldtekt. Anonymkode: e42b3...b03 Er ikke apartheid i Tyrkia. Ja, det er menneskererettighetsbrudd og forfølgelse av journalister, kurdere og venstrepolitikere, men å kalle Tyrika for et apartheidregime er å bagatellisere dem som virkelig lever under apartheid. TS: Jeg synes ville ha sagt noe som at du ikke er komfortabel med at hun skal dra på drikketur i utlandet mtp. nylig oppførsel, men at hun er voksen og at du ikke kan nekte henne. Anonymkode: c3044...c57
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Det er mange tyrkere i Tyrkia. 🥹 Anonymkode: 49e69...5d5 1 1
Hannah80 Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Dere har vært sammen i to måneder, og hun har allerede vært utro. Jepp, denne kjæresten hadde jeg gladelig sendt avgårde til Tyrkia. Uten returbillett. 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Hun respekterer deg ikke Anonymkode: e69bd...430 1 1
Diezel Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Jeg synes du skal bære ærlig; du synes det er vanskelig at hun både har lyst til det og ber om lov fordi hun allerede har klint med en annen i fylla og det gjør at du faktisk ikke føler at hun kommer til å være trofast. Si også at du ikke er komfortable med å si ja eller nei så det får bli hennes avgjørelse - da har du vært ærlig og sagt hva du føler og ikke hva hun skal gjøre - det får hun bestemme selv
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 Det at hub har vært utro er jo grunnlag for å dumpe. Hvis du velger tilgi og å stole på henne, så kan du heller ikke nekte henne å gjøre helt normale ting, som å dra på ferie med venner. Anonymkode: 4fe9a...1d3 1
Maggi2 Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Hun vil jo ikke at du skal dra alene på guttetur. Da er det sykt dobbeltmoral å reise på jentetur, særlig når hun akkurat har vært utro. Si til henne at det er helt ok at hun reiser, og at du kommer til å bestille deg en guttetur selv 😎 2 1
Meadow Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 Hun kan vel dra hvor hun vil, som singel. Det høres ikke ut som om hun er klar for et forhold uansett. Hvorfor er dere sammen, egentlig? 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Maggi2 skrev (3 timer siden): Hun vil jo ikke at du skal dra alene på guttetur. Da er det sykt dobbeltmoral å reise på jentetur, særlig når hun akkurat har vært utro. Si til henne at det er helt ok at hun reiser, og at du kommer til å bestille deg en guttetur selv 😎 Enig. Dobbeltmoral er vel rette ordet her. Må vel si at hvis de kun har vært sammen i 2 måneder, hun har kysset en annen, nekter han å reise på gutteturer, men skal selv på jentetur… hvor mange røde flagg trengs etter 2 måneder?! løp min venn, løp😂😂 Anonymkode: 5179a...f60 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Er dette motsatt kopi av en annen tråd fra forrige uke? Uansett. Hvis du ikke hadde fått lov til å reise på guttetur uten henne, hvorfor skulle du la henne dra på jentetur? Og når hun driver og roter med andre når hun er hjemme, hvordan tror du hun oppfører seg på jentetur i et fremmed land hvor du aldri kommer til å finnes ut hvis hun ligger med andre? Hvorfor er folk så redd for å bli stemplet som sykelig sjalu når de setter normale grenser? Anonymkode: 89c52...10c 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 11.30): først og fremst ville jeg aldri reist til Tyrkia og lagt igjen penger i det muslimske apartheid-regimet der, heller dra til Hellas, Kroatia, Bulgaria, Italia, Spania etc. Og for det andre, om hun drar dit, ville jeg vært bekymret for sikkerheten pga. rasismen mange muslimer har mot hvite, vestlige kvinner som de mener er fritt vilt for voldtekt. Anonymkode: e42b3...b03 Er nok du som er rasisten her vennen. Anonymkode: f92c3...8c7
Gjest Muffin man Skrevet 8. mai 2022 #18 Skrevet 8. mai 2022 (endret) O.G. skrev (22 minutter siden): Tyrkia... Hvorfor ikke andre middelhavsland? Tyrkia er ikke så skummelt Man kan ikke la frykten holde deg tilbake her i livet :)) Baloo222 skrev (På 7.5.2022 den 10.30): Vi har bare vært sammen et par måneder, å på denne tiden har hun kysset en annen i fylla for ikke så lenge siden. Sikker på at du ikke skal revurdere et forhold hvor tilliten er brutt etter kun et par måneder? Ut i fra det du sier fremstår henne som veldig umoden og lite forståelsesfull. Enig med de som sier at det ikke høres ut som hun er klar for et forhold.. Her burde du sette ned foten og kom deg vekk så tidlig som mulig. Endret 8. mai 2022 av Muffin man
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #19 Skrevet 8. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Er dette motsatt kopi av en annen tråd fra forrige uke? Uansett. Hvis du ikke hadde fått lov til å reise på guttetur uten henne, hvorfor skulle du la henne dra på jentetur? Og når hun driver og roter med andre når hun er hjemme, hvordan tror du hun oppfører seg på jentetur i et fremmed land hvor du aldri kommer til å finnes ut hvis hun ligger med andre? Hvorfor er folk så redd for å bli stemplet som sykelig sjalu når de setter normale grenser? Anonymkode: 89c52...10c Normale grenser ? Jeg ser egentlig ikke helt problemet med at man ligger med andre på ferietur. Anonymkode: a5c4a...272
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #20 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Normale grenser ? Jeg ser egentlig ikke helt problemet med at man ligger med andre på ferietur. Anonymkode: a5c4a...272 Det er heller ikke noe problem så lenge begge ønsker et åpent forhold. Anonymkode: 718fb...24e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå