AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Hadde det oppstått en form for tiltrekning? Altså jeg snakker om en situasjon der dere glemmer hverandres eksistens. Ellers fungerer hjernen som den skal. Anonymkode: 2f0d6...57b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Vi støtte helt tilfeldig på hverandre en kveld på et studentarrangement, ingen felles bekjente eller studium. Begynte å prate, fortsatte på melding dagen etter, og derfra gikk det i ett. Så hadde likt å tru det. Men samtidig, hvem vet om vil automatisk ville følt det samme, 20 år senere. Anonymkode: ae765...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Hadde jeg blitt kjent med han på nytt, ja. Anonymkode: f57b0...c3f 1
-lykke- Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Nå er det bare 6 år siden vi ble sammen, da. Men det var umiddelbar tiltrekning og en kjemi jeg ikke har følt før eller siden. Vi har fortsatt et godt vennskap, mye å snakke om, og ikke minst mye humor og latter mellom oss. Så jeg liker å tro at det fortsatt hadde blitt full klaff om vi skulle hatt den første samtalen i dag. Ikke minst er han fortsatt superkjekk, og jeg holder meg også ganske godt om det er lov å si det 😅 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Ja! Det er jeg sikker på Anonymkode: 23b8f...1cb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Nei, og det er jeg sikker på. Med mindre jeg også hadde fått hukommelsestap på røde flagg Anonymkode: afa2b...967
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Herregud for et tåpelig scenario 😂 KG as 🙄 Anonymkode: 5a7b8...508 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Nei, for han er skeptisk til nye personer og åpner seg langsomt. Hvis vi møttes tilfeldig, hadde jeg tenkt at han var pen, men arrogant. Og han hadde tenkt at jeg var pen, men kanskje litt kald og ikke interessert i ham. Han hadde ikke tord å sjekke meg opp, og jeg hadde tenkt at jeg ikke gadd å date et muskelberg med issues. Vi ville ikke visst alt vi har til felles, heller ikke seksuelle ønsker. Vi møttes på nett og delte mye om oss selv med en gang der og på 1.date. Jeg visste ikke hvordan han så ut, før vi møttes live. Han er vant til at folk dømmer ham pga utseendet, jeg har selv sett hvordan disse søte, yndige damene svermer for ham og håper han er like macho som han ser ut. Jeg er pen, men ikke søt eller yndig. Han er ikke macho på en flekk, og det er det jeg falt for ved ham. Anonymkode: 4d3c5...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 Nei, vi hadde nok ikke lagt merke til hverandre 😂 er innadvendte begge to, og hadde sikkert ikke utvekslet et eneste ord. Takk Gud for nettdating! 🙏😂 Anonymkode: 3ef68...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Ja, vi er ganske like på de fleste områder, så ja. Anonymkode: 51dd7...9b7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Herregud for et tåpelig scenario 😂 KG as 🙄 Anonymkode: 5a7b8...508 Å, KG azza, lizzåm åhh.. Anonymkode: 51dd7...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Nei, det tror jeg ikke. Når vi kom sammen var han hele verden for meg. Det var så og si kjærlighet ved første blikk fra oss begge, og vi ble kjapt ett par og har det etter nesten 30 år fint sammen. Han var kjekk, sosial, autoritær og elsket sex. Nå elsker jeg ham for alt vi har sammen. Fordi han er trygg, loyal, min beste venn, vil tilbringe det meste av sin tid med meg, og elsker meg over alt. Samtidig kan jeg også beskrive hunden vår på samme vis🙈🙈 Jeg savner en mann som vil ha mye sex, som står litt ut i folkemengden og ikke er så «satt», som vil være med ut på ting sammen med andre og ikke bare sitte hjemme, som tar iniativ til ting (både med meg og ungene), og etter så mange år er det så mange små ting man irriterer seg litt over som preger oss. Vi har snakket sammen om dette, og vi har det til tross for dette fint sammen. Vi kysser hver dag, ligger tett sammen på natta, snakkes daglig om en av oss er borte og vi har ett fint liv. Han føler alt er bra, og ønsker jeg ingenting annet og jeg ville ikke byttet ut alt jeg har, da jeg har det bra, men mangler det lille ekstra. Så, skulle jeg plutselig vært singel og ikke husket livet vårt sammen (og ingen minte meg på det), hadde jeg nok vært tiltrukket av en helt annen. Anonymkode: f185b...249
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #15 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud for et tåpelig scenario 😂 KG as 🙄 Anonymkode: 5a7b8...508 Åja? Du har åpenbart ikke sett filmen evig solskinn i et plettfritt sinn med Kate Winslet og Jim Carrey Anonymkode: 5fd83...49e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #17 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, det tror jeg ikke. Når vi kom sammen var han hele verden for meg. Det var så og si kjærlighet ved første blikk fra oss begge, og vi ble kjapt ett par og har det etter nesten 30 år fint sammen. Han var kjekk, sosial, autoritær og elsket sex. Nå elsker jeg ham for alt vi har sammen. Fordi han er trygg, loyal, min beste venn, vil tilbringe det meste av sin tid med meg, og elsker meg over alt. Samtidig kan jeg også beskrive hunden vår på samme vis🙈🙈 Jeg savner en mann som vil ha mye sex, som står litt ut i folkemengden og ikke er så «satt», som vil være med ut på ting sammen med andre og ikke bare sitte hjemme, som tar iniativ til ting (både med meg og ungene), og etter så mange år er det så mange små ting man irriterer seg litt over som preger oss. Vi har snakket sammen om dette, og vi har det til tross for dette fint sammen. Vi kysser hver dag, ligger tett sammen på natta, snakkes daglig om en av oss er borte og vi har ett fint liv. Han føler alt er bra, og ønsker jeg ingenting annet og jeg ville ikke byttet ut alt jeg har, da jeg har det bra, men mangler det lille ekstra. Så, skulle jeg plutselig vært singel og ikke husket livet vårt sammen (og ingen minte meg på det), hadde jeg nok vært tiltrukket av en helt annen. Anonymkode: f185b...249 Hvis dere begge var single, sugne på livet og ukjente for hverandre, ville han trolig vært som da dere ble sammen. Anonymkode: 4d3c5...7f2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #19 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde det oppstått en form for tiltrekning? Altså jeg snakker om en situasjon der dere glemmer hverandres eksistens. Ellers fungerer hjernen som den skal. Anonymkode: 2f0d6...57b Ja, vi blir sugd mot hverandre uansett hva som skjer. Anonymkode: 4c577...528 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå