AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er i uke 6 og fordi jeg la på meg myye sist svangerskap har jeg fra starten vært veldig forsiktig med hva jeg spiser denne gangen. Spiser ikke snop, går lange turer hver dag og passer på å få i meg moderate mengder til frokost og middag. gikk på vekten i dag og har gått opp 2 kg siden uke 4.. skjønner ingenting. Det kan ikke være fett, men hva er det da? Legger man på seg vann så tidlig feks? Anonymkode: 20b56...bdb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Sannsynligvis vann ja. Anonymkode: 2ee9f...c50
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Karbohydrater binder vann så man kan med fordel redusere inntaket av det. Hadde svangerskapsdiabetes med siste og gikk litt ned i vekt etter jeg la om kostholdet og gikk ikke opp noe resten av svangerskapet. Var overvektig fra før. Anonymkode: 147ed...054
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Sikkert vann, men det varierer jo veldig. Jeg gikk ned 700 g innen uke 14 (etter å ha lagt om kostholdet litt og prøvd spise sunnere) , mens en jeg kjenner gikk opp 3 kg til da. Begge deler er like vanlig. Anonymkode: 22145...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå