Gå til innhold

Jeg har så lyst på deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når flørten sier «jeg har så lyst på deg, du er nydelig bla bla» Burde jeg skjønne at det utelukkende er sex han er ute etter? 
Er jeg helt idiot som håper på noe mer? 

Vi har ikke hatt sex enda, da vi ikke bor på samme sted. 

Anonymkode: 41c8c...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel uansett helt normale ting å si? Man trenger ikke å bli mistenkelig for alt. Om dere ikke har hatt sex engang.... hvordan i all verden vet du at du vil noe mer?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når flørten sier «jeg har så lyst på deg, du er nydelig bla bla» Burde jeg skjønne at det utelukkende er sex han er ute etter? 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c61ec...d97

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vil du heller date noen som ikke har lyst på deg?

Jeg forstår meg ikke på kvinner.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig kun sex. Si i fra om hva du er ute etter. Så stikker han sikkert.

Anonymkode: e952b...819

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Primært har man lyst å ha sex. Det gjelder ALLTID. Spesielt om man ikke har hatt sex før. Det gjelder selv om vedkommende også liker deg. Slutt å problematiser ting. Må alle møter og relasjoner handle om å bli sammen for livet? Forsøk å ha det gøy istedet. Det er når dere stresser og angster på denne måten at ting går i dass. 

Og så har du den enkle testen du kan ta. Er han mer attraktiv enn deg? Da blir det nok kun sex. Er dere ca lik eller du litt mer attraktiv enn han så blir det noe mer om du vil.

Anonymkode: bd20f...65b

Skrevet
visp skrev (3 timer siden):

Det er vel uansett helt normale ting å si? Man trenger ikke å bli mistenkelig for alt. Om dere ikke har hatt sex engang.... hvordan i all verden vet du at du vil noe mer?

Nei det er det overhodet ikke i en flørte situasjon, og viser at vedkommende ikke mener noe seriøst når han kommer med noe slikt så tidlig uten å ha vist noe som helst tegn til å forplikte seg i et forhold. Man kan gjerne si det, og bare være ute etter sex. Som oftest er det akkurat det. Normale, stødige og seriøse mennesker sier ikke slikt som en del av en "flørt".

• Liker 1
Skrevet
Isambard skrev (3 timer siden):

Vil du heller date noen som ikke har lyst på deg?

Jeg forstår meg ikke på kvinner.

Hun vil kanskje date noen som har litt klasse ? Det er ikke mange igjen av slike menn virker det som, du er ikke noe unntak. Når en mann i en flørt sier noe slikt? Du viser at du ikke har noe som helst "klasse". Bare en vulgær brautende og lite følsom tulling.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så turn off. 

Mamma, jeg vil ha sjokolade, kan jeg få? 

Anonymkode: d932a...e01

• Liker 1
Skrevet
Antiviruset skrev (2 timer siden):

Hun vil kanskje date noen som har litt klasse ? Det er ikke mange igjen av slike menn virker det som, du er ikke noe unntak. Når en mann i en flørt sier noe slikt? Du viser at du ikke har noe som helst "klasse". Bare en vulgær brautende og lite følsom tulling.

Jeg synes ikke det er veldig vulgært at en flørt sier "jeg har lyst på deg" og 'du er nydelig".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt dere kvinnfolk henger dere opp i….

Anonymkode: e1089...ab5

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Nå kan bare flørten din svare på om han er ute etter noe mer eller bare sex. Men å si «jeg har lyst på deg» og «du er nydelig» osv er da helt vanlig å si. Det betyr ikke automatisk at man kun er ute etter sex. 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Og han er mest sannsynlig allerede i forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror du det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

"Jeg har så lyst på deg" er jo ikke flørting, men mere som et kompliment😅 Og "jeg har så lyst på deg" trenger ikke å være seksuellt. At du er nydelig og sex kommer sjelden i samme setning, for det er taktløst..

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er hun også.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 9.24):

Det kan tyde på det. Har du lyst på sex med han så kan du svare at du liker han eller noe

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring tilsier at "jeg har lyst på deg" betyr sex. Både om jeg sier det eller om jeg hører det fra noen. 

Anonymkode: 934e4...c21

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Min erfaring tilsier at "jeg har lyst på deg" betyr sex. Både om jeg sier det eller om jeg hører det fra noen. 

Anonymkode: 934e4...c21

Ja, det betyr at han er seksuelt tiltrukket av henne, men spørsmålet til TS var om han utelukkende er ute etter sex og ikke noe mer.

Det blir verken noe kortvarig eller langvarig forhold hvis han ikke har lyst på henne. Altså kan man ikke tolke det dit at han utelukkende vil ha sex.

Dette er ikke noe dickpic eller slibrig språk. Det er bare en mann som sier hva han tenker. Såpass må man tåle i synes jeg. TS skriver også at de ikke har hatt sex enda.  altså er det noe hun også ser for seg kan skje. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 10.51):

Primært har man lyst å ha sex. Det gjelder ALLTID. Spesielt om man ikke har hatt sex før. Det gjelder selv om vedkommende også liker deg. Slutt å problematiser ting. Må alle møter og relasjoner handle om å bli sammen for livet? Forsøk å ha det gøy istedet. Det er når dere stresser og angster på denne måten at ting går i dass. 

Og så har du den enkle testen du kan ta. Er han mer attraktiv enn deg? Da blir det nok kun sex. Er dere ca lik eller du litt mer attraktiv enn han så blir det noe mer om du vil.

Anonymkode: bd20f...65b

HAHA, den var ny (for meg ivertfall)! Hvem er det som definerer hvem som er medt attraktiv av han eller hun da? De selv (menn tror ofte de er mer attraktive enn de er, mens endel kvinner gjerne undervurderer sin egen attraktivitet pga. usikkerhet). Jeg ligger med en mann som nok er mindre attraktiv enn meg dersom man skal vurdere ham i en line-up....derimot vinner han mange attraktivitets-poeng på sjarmen. Jeg er stor og mister sikkert attraktivitets-poeng jeg kunne hatt dersom jeg var endel tynnere (på vei ned i vekt). 

Anonymkode: 18b7c...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...